Ga naar inhoud

2003 Opel Speedster (optisch een opknappertje)


DuDe

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Krikkie:

Helpt een folie niet tegen dof worden van de koplampen. Dik kistje en veel geluk met de verkoop ;)

Nee maar een 3M kitje van 20euro wel. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, erq said:

Black staat m wel. Heerlijke weekendkar :inlove:.

Op de petrolkleur na past zwart  er imo het beste op.

8 hours ago, ir_fuel said:

Koop dat eens @PJH

Lul er nog een paar K vanaf, steek dat E30 wrak af en je hebt budget genoeg om deze in orde te zetten.

Hij kan veel lullen maar een paar K gaan er zeker niet af. :D De vraagprijs lijkt me nu al redelijk correct te zijn en ik ga er ook niet veel vanaf wijken. Anders houd ik hem zelf wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 april 2017 om 10:05 zei DuDe:

Op de petrolkleur na past zwart  er imo het beste op.

Zoiets zocht ik dus als weekendkar vooraleer mijn verstand dacht dat het ditmaal een goed plan was al mijn wagenbudget in mijn F11 te steken. Succes alvast!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, erq said:

Zoiets zocht ik dus als weekendkar vooraleer mijn verstand dacht dat het ditmaal een goed plan was al mijn wagenbudget in mijn F11 te steken. Succes alvast!

Thx!

Ik wacht nog steeds op @Mazdastruction met een monster overnamebod wanneer ik die rode mx-5 van 2016 koop (incl super 200 kitje) maar er komt niks :ninja:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een volledige speedster voor het geld van een setje velgen (van een 964RS). Kan je toch niet voor sukkelen! :blink:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Staat hier nog op de oprit en eerlijk gezegd geen moeite meer aan het doen om hem te verkopen. Staat hier zo slecht nog niet en ik zou niet weten wat ik anders voor dat geld zou kunnen kopen dat hetzelfde plezier geeft. Ondertussen een andere daily dus hij mag nog even blijven.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Deze mag terug de deur uit.. anders gaat hij wss naar de dealer.. ondertussen een kleine 145000km.. Ergens rond juni nog een groot onderhoud en nieuwe achterbanden gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, DuDe said:

12k incl extra set deuren, hardtop, originele katalysator en veren, gehavende motoconcept uitlaat..

@IbifaHo en @Luv4DLM  voilà we waren er zaterdag nog over bezig voor Tim. Kom jong koopt dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid