Ga naar inhoud

Indy 500


dragonfly

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Mich:

 


Ik begrijp uw opmerking, maar toch is ze verkeerd geplaatst. Klopt dat Alonso al een ferm palmares heeft. Maar een rookie is iedere nieuwkomer op de baan daar. Voor Alonso is ovalracen ook compleet nieuw. Er zitten andere rookies tussen die in Indylights (opstapklasse) reeds jaren oval ervaring hebben... doe het maar na. Zegt genoeg over het aanpassingsvermogen van deze kerel.

 

Ik weet dat ik totaal fout ben, maar in mijn perceptie blijft dat maar gewoon toerkes rijden. Ik snap echt niet wat er aan is :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ik totaal fout ben, maar in mijn perceptie blijft dat maar gewoon toerkes rijden. Ik snap echt niet wat er aan is :oops:


Dat is niet op 123 uit te leggen. Feit is dat je de auto constant op de limiet rijdt. Het zweeft. Het geeft je het gevoel iets oncontroleerbaars toch onder controle te hebben... je ziet hoe dun de grens is bij Bourdais. Ook mijn verhaal vh al 20j ongeslagen ronderecord toont aan hoezeer men tegen de limiet van de omstandigheden vh moment rijdt.

Ik vind het zeer boeiend. Volg Indy met 1 oog nu bijna 30j. Sinds 87-88. Grote namen. Aj Foydt, families Unser, Mears, Andretti... ook grote namen die gestopt waren met racen maar toch nog jaarlijks terugkeerden naar Indianapolis. Mooi. Nostalgie
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Polygoon:

Ik weet dat ik totaal fout ben, maar in mijn perceptie blijft dat maar gewoon toerkes rijden. Ik snap echt niet wat er aan is :oops:

Komt nog wel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170522_02893309

Alonso blijft stunten en kwalificeert zich als vijfde voor Indy 500

Quote

Voorafgaand aan de kwalificatie moest de Honda-motor van Alonso zijn Indycar-bolide vervangen worden.

"Ik ben het gewoon dat mijn motor voorafgaand aan de kwalificatie en de race vervangen dient te worden," antwoordde Alonso op de vraag of hij daardoor nerveus was. 

:D

 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt nog nooit op gelet, Indy 500. Heeft wel iets. Niks optrekken of vertragen, alleen bochten aan 370km/h en geen marge om als uw voorkant lichtjes begint uit te breken hem nog te gaan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het ook de eerste keer dat ik de Indy 500 ga volgen.
Komt allemaal door alonso, toch straf wat hij tot nu toe al gepresteerd heeft daar.
Ik verwacht dat hij het zondag ook goed zal doen,  als zal hij het de laatste 20-30 ronden misschien echt wel lastig krijgen. Naar wat ik gehoord heb veranderd de wedstrijd dan helemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een beetje het gevoel van: als Alonso als rookie daar nu al zo'n resultaten neerzet, hebben die Amerikanen toch weinig kaas gegeten van rondjes ronddraaien? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2017 om 00:15 zei dragonfly:

Bourdais is er zwaar afgegaan, was wel goed op weg :noparty: 

 

 

Wat me opvalt is dat er net op die plek nog al slipsporen staan? Baan vettig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Glenn-N:

Rode vlag. Waanzinnige crash... :o

En Alonso die op kop reed.

En een belangrijke concurrent uitgeschakeld in de persoon van Dixon :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net te laat ingeschakeld :( Ik kreeg het maar niet op mijn tv. Eigenlijk wel benieuwd naar hoe dit verder gaat verlopen, nog nooit een oval race gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei #166:

start is rond 18.20. ik denk dat ge hier de live timing kunt volgen : http://racecontrol.indycar.com/

een live stream heb ik nog niet gevonden.

Efkens die pagina laten openstaan en Alonso stond eerst , om dan vreemd genoeg snel terug te vallen, staat nu 4e, 2-3s van de eerste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid