Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Parsifal:

allemaal...

Collega heeft zo'n LCI 316D lease-edition en dat is gewoon om te janken...

Het was een cynisch grapje, ik weet het wel hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei wooter:

Ben benieuwd. In het echt ziet dat er altijd beter uit dan op spy pics. En deze kar zou ook 100% zelfstandig moeten kunnen rijden.

Antiselling van de Model 3 is omdat er heel wat mensen blijkbaar op de Model 3 wachten terwijl je (voor wat meer geld) een betere Model S kan rijden.

Zeg maar gerust: "Voor meer dan het dubbele"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Een kale Model 3 zal natuurlijk stevig minder kosten dan een aangeklede 90D, maar op die Model 3 moet je dan wel nog makkelijk 2 jaar wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik hem hier wel nog cava vind :)

En ja F30 is om van te janken. Het verschil in interieur tussen een F10 en F30 is echt zot.

Weet je wat het minst frappante voorbeeld is? Ik heb zelf 100.000 km met een f30 gereden en telkens ik een snelle bocht nam, kraakte die middenconsole alsof het van het goedkoopste plastic was, toen ik er met mijn knie tegen zat.

Ze hebben dat fijn opgelost hoor er een einlandje stof van 15 cm op 10 cm ofzo tegen te plakken :lol:

Andere media invoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei wooter:

Een kale Model 3 zal natuurlijk stevig minder kosten dan een aangeklede 90D, maar op die Model 3 moet je dan wel nog makkelijk 2 jaar wachten.

Vermoedelijke basisprijs model 3: 40.000 - 45.000 euro

Basisprijs Model S 75D: 102.500 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, wooter said:

Een kale Model 3 zal natuurlijk stevig minder kosten dan een aangeklede 90D, maar op die Model 3 moet je dan wel nog makkelijk 2 jaar wachten.

Als alles goed gaat, zou deze hier te testen zijn in juli.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei DDke:

Als alles goed gaat, zou deze hier te testen zijn in juli.

 

Bedoel jij juli 2017? Want dan heb jij andere info dan ik.

Ik moet pas in 2018 gaan configureren :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Eind volgende maand zou productie beginnen, en dan zou Tesla Belgie er direct 1 krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei DDke:

Ja. Eind volgende maand zou productie beginnen, en dan zou Tesla Belgie er direct 1 krijgen.

Hmmm, interesting ... Bedankt voor de info.

Heb je ook een reservatie lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. Maar ik heb hier in het hotel een Tesla verkooppunt. 

Ben het just nog effe gaan vragen, speciaal voor jou. :D
Juli is wat optimistisch. Wat er gaat gebeuren, waarschijnlijk: Voorstelling in juni, dan direct productie voor US. Dan komt er een naar België, en die gaat hier voorlopig met Duitse platen rondrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
3 hours ago, Parsifal said:

Net gezien... Fucker van een site had er standaard al een hoop opties bijgegooid...

Haalt ie uit cookies van je vorige bezoek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

En reden waarom je zo lang moet wachten is omdat er zo een 500.000 reservaties zijn, en Tesla tot nog toe nog nooit meer dan 70000 auto's op een jaar heeft gemaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

500.000 reservaties a 1000€

Die E. Musk heeft da slim gezien, heel het merk hypen (goed gekeken bij Appel), en ne hoop geld binnen rijven voor iets wat er nog niet is. Die mens zit al 3j op ne berg van 500.000.000. Daar kunt ge al eens mee beginnen ne auto te 'ontwikkelen' (lees: rescalen, en een lading features weg laten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die video hoor je alleszins zijne moteur ni meer draaien. 'k Peins dat 'm kapot is, ja. :D 

 

 

...

1/3

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dat trekt nu toch op geen kl$*#$, er zijn er al die klagen bij de "tablet" in een BMW of Mercedes. Wat gaan ze hier van vinden dan..:lol::lol:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stuur =\ Snelheidsmeter etc. enkel zichtbaar op die tablet zelf of komt er nog iets achter het stuur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
1 hour ago, Davy_ said:

Dat trekt nu toch op geen kl$*#$, er zijn er al die klagen bij de "tablet" in een BMW of Mercedes. Wat gaan ze hier van vinden dan..:lol::lol:

Die kopen iets anders, net zoals de mensen die Blackberry's bleven kopen na de iPhone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
10 minutes ago, Stancke said:

Dat stuur =\ Snelheidsmeter etc. enkel zichtbaar op die tablet zelf of komt er nog iets achter het stuur?

Dat stuur vind ik ook mottig. Dit zou het finale model zijn...

Toyota Yaris en Renault Espace hadden ook zo snelheidsmeters in het midden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk interieur?

Dat is gewoon een plank met een iPad Pro tegen geplakt. Precies een moderne versie van het idee dat Citroën destijds had over "design".

En dat stuur ... OMG ... Gekocht bij Techart en overtrokken met een Tesla logo?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Ik begin te denken dat dat stuur niet het finale stuur is, maar ze er gewoon het stuur van de S en X in schroeven. Daar staan ook scrollwieltjes op en meerdere knoppen onder 1 vlak oppervlak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid