Ga naar inhoud

Land Rover lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Waren onlangs opzoek naar een Def en zijn bij deze in metropool zuid terechtgekomen. Niet lang getwijfeld :up:

Was een demowagen met 7000km, en kleur heet 'nara bronze'

IMG_0054.jpg[/img]

IMG_0053.jpg[/img]

IMG_0109.jpg[/img]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waren onlangs opzoek naar een Def en zijn bij deze in metropool zuid terechtgekomen. Niet lang getwijfeld :up:

Was een demowagen met 7000km, en kleur heet 'nara bronze'

a>

a>

a>

Dikke kar AV ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waren onlangs opzoek naar een Def en zijn bij deze in metropool zuid terechtgekomen. Niet lang getwijfeld :up:

Was een demowagen met 7000km, en kleur heet 'nara bronze'

a>

a>

Liever nog de lange versie, maar dit is al mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 10 maanden later...

1200km Ardennen met deze defender achter de kiezen.
7aqyhy7a.jpg

Indrukwekkend om te ervaren met welk gemak hij overal over geraakt/ bomen trekt en hellingen oprijdt. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Voor zover ik weet waren de TDV6 en de SDV6 tot voor kort (geen idee of er een update is voor MY14) dezelfde motoren qua "hoofdcomponenten". Blok, cilinderkop, turbo, koeling, ... was identiek, als ik me niet vergis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een verschil in injectoren tussen beiden. "Two variants of fuel injector are installed on the 3.0 TDV6 engine, 155kW vehicles have a unique low flow fuel injector installed. Injectors should not be swapped between 155kW and 188kW engines due to the injector nozzles being different. Low flow fuel injector nozzles are not capable of sufficient fuel supply to the 188kW engine."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook, dan (als dat waar is, maar ik heb geen redenen om dat te betwijfelen).

 

Ik heb met zo'n SDV6 gereden en dat rijdt echt prinsheerlijk. Qua vermogen perfect: veel punch en dat gaat goed, maar niet zo snel dat je bang wordt (blijft nog altijd een dein&wiegebak).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid