Ga naar inhoud

BMW G01 X3


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Vooraan is ie ronder dan ik had verwacht.

Het dashboard, meer bepaald de middenconsole, ben ik wel geen fan van. Heel Koreaans vind ik... :s
Misschien nog effe betere foto's afwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 'm fantastisch. :inlove:  Zeker de M Performance (dus M Pack en specifieke velgen), de motor voornamelijk. 

Doe mij maar een zwarte M40i, met chroom rond de ramen, spiegelkappen in koetswerkkleur, uitlaathulzen in chroom (tvv de zwarte) en binnenin een lichtbruin of beige. :inlove:   Dat of een CLC 43 AMG, da's echt een droomdaily.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat BMW gaat doen tegen de GLC 63 (S)

Eigenlijk ook Porsche met de Macan.

kleine Performance SUV's :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Carlito:

Ik ben benieuwd wat BMW gaat doen tegen de GLC 63 (S)

Eigenlijk ook Porsche met de Macan.

kleine Performance SUV's :inlove:

Kwam er van de nieuwe X3 geen M Performance versie (M40i) én een M versie (X3 M)? Die laatste zou dan de concurrent van de GLC 63 (S) AMG zijn, zonder V8 evenwel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk wel dat die er komt, lijkt me dat daar steeds meer markt voor is. Is au fond niet zo héél anders van layout dan de M40i, gewoon een andere motor(versie). En als ze de M-DKG niet meer leveren maar 't een automaat wordt, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug een copy/paste interieur... 

Is dat normaal eigenlijk of verwachten wij gewoon bij ieder model iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Titleist:

Dat gaat ons ma haar E83 vervangen, is er ook een 35i/40i zonder m pakket? Die extra klodden zijn niet nodig.

Daar vrees ik voor, 40i zal imo altijd een M-Performance worden.

Een deel van de overige motorisaties komen morgen normaliter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Titleist:

Een 30i 6 cil is ook goed! :D

M'n moeder heeft nu de 28i, eigenlijk geen goede motor hierin... Zuipt 11 liter en maakt een stront ratelgeluid.

Daarvoor 335i, was toch een heel andere wereld.. Moest ze nu opnieuw kiezen had ze zonder twijfel de 35i genomen.

30i is de opvolger hiervan, 252 pk. GLC250/300 heeft een veel aangenamere motor en je kan er sportuitlaat optioneel bijzetten. Maar wellicht zal deze nieuwe X3 terug een beetje beter zijn dan de Benz..  Benieuwd naar de eerste tests!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid