Ga naar inhoud

BMW G01 X3


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Mooie X3, oogt erg volwassen. Vroeger was de X3 altijd zo "smal & hoog", da's nu verleden tijd precies.

Like it, a lot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weinig verschil met de vorige, net als de BMW 5. De vorige deed me niets, en deze bij het zien van de foto's ook niet. Ik wacht tot ik 'm irl zie rijden om een definitieve mening te geven. Het dashboard vind ik dan weer wel ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-24 om 08:55 zei Thebiemerke:

IMG_0982.JPG

IMG_0983.JPG

IMG_0984.JPG

IMG_0985.JPG

IMG_0986.JPG

IMG_0987.JPG

IMG_0988.JPG

IMG_0989.JPG

IMG_0990.JPG

IMG_0991.JPG

 

Bwoah, 'k weet 't toch niet. De X3 is m.i. altijd al (veel) knapper geweest mét M Pack dan zonder. Vooral omdat de X3 tot nu toe altijd zo'n beetje een "mager" beestje is geweest, qua stance e.d. Ook deze nieuwe generatie ziet me er toch verdomd lekker uit met M Pack, zeker die M40i met z'n beefy uitlaten. :inlove:

Doe mij maar eentje mét M Pack, no problem. :inlove: 

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

in de prijslijst staat voorlopig enkel:

xdrive 20i (184)

xdrive 30i (252)

xdrive 20d (190)

xdrive 30d (265)

en de M40i (360)

 

nog geen hybrides.:mellow:

 

 

qua uitrusting vind ik de x-line en de luxury precies wel homogener dan de Msport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een enorme vooruitgang.

Wat is de levertermijn voor eentje wanneer je nu gaat bestellen?
En komt er nog een 35d versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei brjefs:

Ik vind het een enorme vooruitgang.

Wat is de levertermijn voor eentje wanneer je nu gaat bestellen?
En komt er nog een 35d versie?

Momenteel nog geen 35d, xDrive20D en xDrive30D. Levertermijn als klassiek, 2-3 maand, komt rond november/december leverbaar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf wanneer is de 35d versie leverbaar? Of nog geen nieuws over?

Dit is de eerste auto binnen het segment die ik oprecht knap vind.
Zou wel liefst een diesel hebben om een groot deel van de saaie ritten te overbruggen zonder continu minstens 12 liter naft te verstoken zoals nu, maar ben ergens beetje bang dat de 30d iets te plat aan gaat voelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk wel dat die er komt, lijkt me dat daar steeds meer markt voor is. Is au fond niet zo héél anders van layout dan de M40i, gewoon een andere motor(versie). En als ze de M-DKG niet meer leveren maar 't een automaat wordt, ...

Jammer dat de markt opeens gek is van heel sportieve (mini) SUVs en niet normale sedans.
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei brjefs:

Vanaf wanneer is de 35d versie leverbaar? Of nog geen nieuws over?

Dit is de eerste auto binnen het segment die ik oprecht knap vind.
Zou wel liefst een diesel hebben om een groot deel van de saaie ritten te overbruggen zonder continu minstens 12 liter naft te verstoken zoals nu, maar ben ergens beetje bang dat de 30d iets te plat aan gaat voelen...

Nog niet bekend, net zoals er nog geen woord is gerept over de hybride/full electrische X3. Afwachten. Volgend jaar tegen de zomer misschien?

Nuja, die 3l zal ook al goed vooruit gaan he, 265PK oid.

PS: Ik denk dat ze ook de 35d benaming zullen laten vallen en naar de "40d" zullen gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid