Ga naar inhoud

Golf 6 GTD


Sibo Berebrouckx

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Weer een vraagje hier. Ben eens aan het rondkijken voor een Golf 6 gtd, waarschijnlijk met dsg bak.

Iemand hier ervaring met deze wagens? Bekende problemen? Speciale dingen waarop ik moet letten als ik ga kijken?

Ik vind niet direct iets specifiek op het wereldwijdeweb, maar misschien dat er hier ervaringsdeskundige zitten?

Ga hem waarschijnlijk in Duitsland halen.

Groeten, Sibo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je zo'n vraag beter op een specifiek VW-forum stelt.

Als je lang genoeg zoekt kom je altijd wel een probleem tegen hè :) Als je op het eerste zicht niets vindt zal wel niet al te veel mis zijn met die auto's. Als hij goed rijdt en telkens onderhoud heeft gehad bij een garage... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een land bovenuit steekt waar er ( na sommige Oostblok landen misschien) aan tweedehands wágens geprutst is, dan is het wel Duitsland. Enkel bij een merkendealer, of als je de volledige historiek kan achterhalen van de wagen , heb je misschien geluk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid