Ga naar inhoud

Vergeten speciallekes door de jaren heen


Timo

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei quadrifoglio:

Standaard werd dat uiteraard niet met een Skyline R34-front gebouwd. :D

Die hadden een lelijke snuit, de R34 snuit is veel beter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Krikkie:

Die hadden een lelijke snuit, de R34 snuit is veel beter :)

Mee eens hoor, maar ik wou moeilijk doen :D

Wordt door velen aanzien als een Skyline break, maar dat is een beetje te kort door de bocht: gedeelte van de ophanging en het 4wd-systeem wordt gedeeld met de R33 Skyline, maar voor de rest zijn er weinig overeenkomsten. Qua motor idem, enkel de zeer gelimiteerde Autech 260RS had het RB26-blok van de GTR's, de rest had het zwakkere RB25-blok. En bijna allemaal automaat :no::D

Een standaard Autech 260RS:

Nissan-Stagea-260RS-Autech-Version-Japan

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om verder te gaan met Nissans, een eigen spot: Skyline R32 GTS-T Impul vierdeurs.
Iedereen kent een R32 GTR, maar een vierdeurs is minder gekend (en nooit af-fabriek als GTR geleverd, dat zal waarschijnlijk een deel van de onbekendheid verklaren) :D Dit is een Impul-versie (Nissan-tuner) waarvan een 200-tal exemplaren gebouwd zijn: herkenbaar aan de bumpers, velgen (die hier ontbreken), ander stuur,...

35960538941_1b1a46ba9e_h.jpg_DSC6371 by G C, on Flickr

36093295285_66e51d873e_h.jpg_DSC6378 by G C, on Flickr

36093352155_24289ca619_h.jpg_DSC6386 by G C, on Flickr

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

coole foto's van die AMG. vrij aparte kleuren op de foto, doet me wat denken aan cinema en analoge fotografie, waarbij japanners hun kleurenpalet toch opmerkelijk anders is dan het onze.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Spillies said:

Inderdaad. En heeft, staat nog altijd mooi en droog gestald in een garage!

Kletsen op de parking van de Brantano

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daf 33, werd aangedreven met een variomatic overbrenging(een riem) waar door die even snel vooruit als achteruit kon. Naar het schijnt werden er zelfs achteruitraces gereden :)

daf33img0189w1up.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ambi:

Daf 33, werd aangedreven met een variomatic overbrenging(een riem) waar door die even snel vooruit als achteruit kon. Naar het schijnt werden er zelfs achteruitraces gereden :)

daf33img0189w1up.jpg

Niet naar het schijnt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daf 33, werd aangedreven met een variomatic overbrenging(een riem) waar door die even snel vooruit als achteruit kon. Naar het schijnt werden er zelfs achteruitraces gereden [emoji4]
daf33img0189w1up-jpg.146615

Met André Van Duin als commentator. 'Van mijn gras af!'
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei teus_:

coole foto's van die AMG. vrij aparte kleuren op de foto, doet me wat denken aan cinema en analoge fotografie, waarbij japanners hun kleurenpalet toch opmerkelijk anders is dan het onze.

@gl3nn en andere Japan-gangers kunnen bevestigen dat foto's uit Japan er automatisch "anders" en beter uitzien :inlove::D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, bij Flodder was dat eigenlijk de BX Sport, de voorloper van de GTI. De 4TC is een homologatiemodel voor de groep B rally en was de ultieme versie met om en bij de 200 PK, zeer zeldzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid