Krikkie 7.143 Geplaatst: 29 juli 2017 Delen Geplaatst: 29 juli 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
walter 3.842 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 17 uur geleden zei wooter: 35k werd altijd aangekondigd als basisprijs. En wat zou er emotieloos aan zijn? Serieus, zelfs het interieur van een Japanner uit de jaren 90 zag er beter uit dan dit. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
walter 3.842 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Op 29-7-2017 om 06:32 zei wooter: Die hoofdsteun staat toch wel zeer dicht bij die C-stijl? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.661 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Als ik de prijzen van de US in dollars vergelijk met de prijzen hier in Euro, dan mag je 10% bijtellen bij die dollarprijzen. Als ik dan ga rekenen, dan kom ik op 56,5k dollar = 62k euro. Nog steeds duur, waar wel minder duur in verhouding dan wat de model S is vandaag, imo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Serieus, zelfs het interieur van een Japanner uit de jaren 90 zag er beter uit dan dit.Ik zou graag willen dat Japanners met zo een interieur komen. Ik heb er nog geen gezien... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Als je dat op de zaak koopt is het misschien wel echt een batje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Als ik de prijzen van de US in dollars vergelijk met de prijzen hier in Euro, dan mag je 10% bijtellen bij die dollarprijzen. Als ik dan ga rekenen, dan kom ik op 56,5k dollar = 62k euro. Nog steeds duur, waar wel minder duur in verhouding dan wat de model S is vandaag, imo.Prijzen in de VS zijn in lijn met de 3-reeks daar (en die is daar even duur tot goedkoper tov hier). Geen idee wat dat hier gaat geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.661 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 1 uur geleden zei Geezer: Als je dat op de zaak koopt is het misschien wel echt een batje. Als de fiscale regels zijn zoals ze vandaag zijn, dan is deze Model 3 idd een batje. Geen BIV, geen rijtax, 120% fiscaal aftrekbaar, en een VAA van bruto nog geen 2k euro. 1 uur geleden zei wooter: Prijzen in de VS zijn in lijn met de 3-reeks daar (en die is daar even duur tot goedkoper tov hier). Geen idee wat dat hier gaat geven. Kan kloppen. De Model S zou ook in lijn moeten zijn met de BMW 5. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.661 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 17 minuten geleden zei wooter: Ik neem aan dat deze test ook het chassis meenemeent, waardoor de Tesla het voordeel heeft met meer volume/stevigheid door de batterijen. Wat als de impact gebeurd net boven het chassis? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 3 minutes ago, BMWMB said: Als de fiscale regels zijn zoals ze vandaag zijn, dan is deze Model 3 idd een batje. Geen BIV, geen rijtax, 120% fiscaal aftrekbaar, en een VAA van bruto nog geen 2k euro. Kan kloppen. De Model S zou ook in lijn moeten zijn met de BMW 5. Niet iedereen is zelfstandige. Het gros van de bevolking is gewone loontrekkende. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 8 minuten geleden zei The Swede: Het gros van de bevolking is gewone loontrekkende. Dat is dom van hen he. Als zelfstandige heb je het veel beter, kan je alles in kosten steken... 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.661 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Ik reageer op de opmerking van Geezer dat dit een batje is als je het op de firma kan kopen. Een loontrekkende die het budget heeft van een BMW 3 kan nu toch een mooie elektrische auto kopen, die een waardig alternatief is voor een BMW 3. Dat was voordien nog niet het geval, dus verwacht ik toch dat 'loontrekkenden' zo'n Tesla 3 zullen kopen. Blijft geen BIV, geen rijtax, en geen verbruikskost als je gebruik maakt van snelladers of zonnepanelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.143 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Vraag me af wat ze gaan uitvinden als 50% van de bevolking binnen 15 a 20j elektrisch rijdt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.819 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 40 minuten geleden zei Krikkie: Vraag me af wat ze gaan uitvinden als 50% van de bevolking binnen 15 a 20j elektrisch rijdt. Permanente Tracking en tol betalen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zeramed 116 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 Ik moet em niet.. Lelijke kar, net zoals z'n grotere broer en model X,gelijkt op een champignon. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.143 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 48 minuten geleden zei BWS: Permanente Tracking en tol betalen Zit er dik in, zou me nu goed uitkomen, ik rijd nu maar 10k prive per jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kartfreak 1.486 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 1 uur geleden zei BMWMB: Ik reageer op de opmerking van Geezer dat dit een batje is als je het op de firma kan kopen. Een loontrekkende die het budget heeft van een BMW 3 kan nu toch een mooie elektrische auto kopen, die een waardig alternatief is voor een BMW 3. Dat was voordien nog niet het geval, dus verwacht ik toch dat 'loontrekkenden' zo'n Tesla 3 zullen kopen. Blijft geen BIV, geen rijtax, en geen verbruikskost als je gebruik maakt van snelladers of zonnepanelen. Het gratis gebruik van de snelladers is vrij beperkt he. "Elk jaar ontvangen eigenaren 400 kWh gratis Supercharger-tegoed. Dit is genoeg om ongeveer 1.600 km te rijden. Dit tegoed geeft u de mogelijkheid om de lange afstanden af te leggen die de meeste eigenaren rijden. Roadtrips zijn dus geheel gratis. Klanten die meer verbruiken dan het jaarlijkse tegoed, betalen een kleine toeslag voor het gebruik van Superchargers, wat slechts een fractie is van de kosten voor benzine." Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 9.994 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 1600km per jaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jenkins 1.993 Geplaatst: 30 juli 2017 Delen Geplaatst: 30 juli 2017 35k werd altijd aangekondigd als basisprijs. En wat zou er emotieloos aan zijn? Straks overigens de officiële voorstelling van het productiemodel en 30 eerste leveringen. Vermoedelijke range zou een 310 km zijn, en met incentives zou de wagen in Californie een 25000 USD moeten kosten. Als auto met prijsklasse in het 3-reeks segment met autopilot en toegang tot de superchargers kan dit niet anders dan potten breken.Mijn verwarring ontstond naar aanleiding van deze post. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 31 juli 2017 Delen Geplaatst: 31 juli 2017 1600km per jaar? Je kan daarbuiten thuis laden en voor andere trips aan een voordelig tarief bij superchargers laden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.289 Geplaatst: 31 juli 2017 Delen Geplaatst: 31 juli 2017 1600 vind ik nu idd wel heel weinig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kartfreak 1.486 Geplaatst: 31 juli 2017 Delen Geplaatst: 31 juli 2017 1600km is idd weinig, het idee van Tesla is dat die 1600km voorzien wordt voor tijdens vakanties met de wagen. Doorheen het jaar moet je thuis maar laden. @wooter kan je wat meer info geven over dat voordelig tarief? Blijft nogal vaag... Niet te vergeten dat thuisladen (als je geen zonnepanelen hebt) ook wel wat kost. Oké, 't is geen tarief zoals diesel/benzine, maar gratis is 't ook verre van. Zoiets is moeilijk te becijferen, aangezien het volledig afhankelijk is welk energietarief je hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.870 Geplaatst: 31 juli 2017 Delen Geplaatst: 31 juli 2017 En dat thuisladen alleen maar duurder zal worden met onze distributietarieven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.858 Geplaatst: 31 juli 2017 Delen Geplaatst: 31 juli 2017 3 hours ago, Kartfreak said: Niet te vergeten dat thuisladen (als je geen zonnepanelen hebt) ook wel wat kost. Oké, 't is geen tarief zoals diesel/benzine, maar gratis is 't ook verre van. Zoiets is moeilijk te becijferen, aangezien het volledig afhankelijk is welk energietarief je hebt. Dacht rond de 3 euro / 100km. Tenzij je natuurlijk kan tanken op zonnepanelen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.