Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Gast wooter
dumb-are-you-serious-58465efc0779d4480965ef99-g.gif
 

Met een auto rijden frustreert. Met een tesla rijden haalt heel wat frustratie weg. Dat ligt aan de autopilot en het onmiddellijke vermogen van de elektromotoren. Ook blijft de airco altijd werken en is de auto altijd koel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen je met die 997.2/991 (?) had gereden was je anders wel een tijdje redelijk negatief over andere auto's en was je alles met die auto aan het vergelijken. Toen kwam de Tesla en opeens was die Porsche niet meer het van het. 

Maakt mij ook niet uit. Ik vind deze Tesla iets te klein en saai ogen, het oog wil ook wat. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

991 is heel anders dan de Tesla. 991 is nog altijd een heel goeie auto, maar je moet zelf rijden. Tesla Model X rijdt ook goed, maar heel wat meer ruimte, nog altijd erg vlot (ik krijg wagenziekte van de abrupte acceleratie) maar belangrijker is dat je op die ritten zonder rijplezier de auto kunt laten rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei wooter:

991 is heel anders dan de Tesla. 991 is nog altijd een heel goeie auto, maar je moet zelf rijden. Tesla Model X rijdt ook goed, maar heel wat meer ruimte, nog altijd erg vlot (ik krijg wagenziekte van de abrupte acceleratie) maar belangrijker is dat je op die ritten zonder rijplezier de auto kunt laten rijden.

Wagenziekte is zoals zeeziekte. Bij de meesten is het over als ze iets actief doen.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei gewoon ik:

Wagenziekte is zoals zeeziekte. Bij de meesten is het over als ze iets actief doen.

Ik krijg dat vooral bij mensen die niet kunnen rijden, vroeger begonnen bij mijn ma, die laat me kotsen na 15km :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Pedaal van een tesla moet je aan wennen. In tegenstelling tot een gewone auto heb je geen buildup van vermogen nodig nadat je het pedaal induwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, wooter said:

Pedaal van een tesla moet je aan wennen. In tegenstelling tot een gewone auto heb je geen buildup van vermogen nodig nadat je het pedaal induwt.

Dat noemen ze turbo lag :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter


En 't is niet dat[mention=42]wooter[/mention] alleen maar met saaie karren rijdt/heeft gereden. Ik snap het niet [emoji20]

Jawel... het vermogen wanneer je het nodig hebt en wil, en de autopilot voor de saaie stukken maar het werk of de supermarkt. Het feit dat ik niet meer aandachtig moet zijn voor Berlingo’s die 120km niet kunnen aanhouden scheelt heel veel.
Link naar reactie
Delen op andere sites





Met een auto rijden frustreert. Met een tesla rijden haalt heel wat frustratie weg. Dat ligt aan de autopilot en het onmiddellijke vermogen van de elektromotoren. Ook blijft de airco altijd werken en is de auto altijd koel.


Wat doe je nog op dit forum dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid