Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

20 minutes ago, wooter said:

Volgens eerste reviews stuurt de Model 3 aanzienlijk beter dan de laatste Alfa.

En je Model X is ook een snedig sturende sportwagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei ir_fuel:

En je Model X is ook een snedig sturende sportwagen.

 

2 minuten geleden zei wooter:

We spreken mekaar eens binnen 5 jaar.

Ik zie gewoon een herhaling van dit komen. Alleen is er dan misschien een snedig sturende elektrische sportwagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, wooter said:

Hybride is achterhaald... Je wint nauwelijks aan verbruik, de range volledig elektrisch is maar pover... Ja, de Model S is duur, maar dat is ook omdat je nog de kostprijs van de batterijen aan het tellen bent, en als je vermogen + functionaliteit + ruimte bekijkt zit de Model S eigenlijk in het segment van de 7-reeks, S-klasse en A8. Dat klinkt ongelofelijk omwille van "afwerking" maar zeker qua technologie zit de Tesla voorop, en qua afwerking is er sinds een jaar zeker pariteit. Of je zou de RGB leds van de S-klasse missen in je Model S...

Denk er ook aan dat de autosteer functionaliteit van de S-klasse of 7-reeks bijvoorbeeld niet verbeterd wordt... Als je een autonoom rijdende 7-reeks wil, ga je een nieuwe 7-reeks moeten kopen. Als je een autonoom rijdende model S wilt, koop je een tweedehands Model S niet ouder dan december 2016 en wacht je op de software update.

Dus een model S is even groot als een 7 en heeft dezelfde extra features als een 7. Maar wij moeten hem wel steeds vergelijken met een 5, want in de VS kosten ze evenveel.

Een Model 3 ga je dan vergelijken met een 5 als het je beter uitkomt?

En wat is het verschil met 'je moet dan wel het laatste model kopen' en 'je kan gewoon een tweedehands model kopen dat max 8 maand oud is'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
57 minutes ago, gewoon ik said:

 

Ik zie gewoon een herhaling van dit komen. Alleen is er dan misschien een snedig sturende elektrische sportwagen

Tesla zou werken aan een opvolger van de roadster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
28 minutes ago, ir_fuel said:

1700kg voor de Model 3 met de kleine batterij. Hoeveel komen er daar nog bij als je de grote pakt?

Staat op pagina 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/7/2017 om 08:34 zei Kartfreak:

1600km is idd weinig, het idee van Tesla is dat die 1600km voorzien wordt voor tijdens vakanties met de wagen. Doorheen het jaar moet je thuis maar laden. @wooter kan je wat meer info geven over dat voordelig tarief? Blijft nogal vaag...

@wooter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei wooter:

En je hoort al die lullo's die met een recente Model S, X of 3 hebben gereden zeggen dat ze geen andere auto met gewone verbrandingsmotor willen, maar dat gevoel is echt wel zo... De concurrentie zal wel goed rijden en zo, maar sinds de ardennenrit heb ik niet meer met de M2 gereden en vind dat helemaal niet erg.

Veel lullo's inderdaad, maar de eerste petrolhead die zodanig radicaliseert moet ik nog tegenkomen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel lullo's inderdaad, maar de eerste petrolhead die zodanig radicaliseert moet ik nog tegenkomen. 

Sniff Petrol zou met een Leaf rijden.

En vergeet niet hoe lovend de heren van Grand Tour waren over de elektrische auto die ze reden (en crashten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is hier blijkbaar geen topic van de model S.

Ik ben eens gaan kijken aan wat prijs tweedehands Tesla's model S worden aangeboden, en dan zie ik dat de prijs al vlot onder de 50k euro gaat voor eentje van 2,5 jaar oud en nog geen 100k km.  Waardeverlies is dus dramatisch, of zie ik dat verkeerd? 

Als ik een Model S 100d koop, die mij vandaag 128k euro kost, wat gaat die nog waard zijn na 3 jaar en 120k km?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid