Ga naar inhoud

Jaguar E-pace


tuscani

Aanbevolen berichten

Nog geen topic over het kleine broertje van de F-pace?

Bij deze is hij configureerbaar op de Jaguar site. Vergelijkbaar qua grootte zoals de evoque, 4m40 en een kofferruimte van 577l (??)  2benzinemotoren ( 250-300) en 3 diesels ( 150-180-240)

Vooraan is het wat gewoon worden( hij ziet er precies iets te schattig uit) maar zij en achterkant zeker geslaagd.

jag-epace-still.jpg

jaguar-e-pace-4.jpg

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

80k euro voor eentje naar mijn goesting, een P300 HSE R- dynamic met veel opties. Toch waanzinnig veel geld voor zo'n kleine auto met een 2.0 4cil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

80k euro voor eentje naar mijn goesting, een P300 HSE R- dynamic met veel opties. Toch waanzinnig veel geld voor zo'n kleine auto met een 2.0 4cil.

Zo kun je een Macan ook helemaal "kapot" speccen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hahaha dat ziet er echt niet uit qua vorm. Komt zo een beetje 'belachelijk' en 'cheap' over. Precies een F-Pace die in de was gekrompen is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...

Iemand al mee gereden?

Zag hem laatst IRL en vond het goed meevallen. Best mooi zelfs.

Zou moeten dienen als daily voor mijn vrouw en als gezinsauto. Omdat het primair haar auto is en hij veel in de stad zal rijden is <4m50 zeer wenselijk. Dan kom je al snel op een SUV uit (als je nog wat kofferruimte wilt). 

Een FWD BMW koop ik uit principe niet :D 
Een GLA vind ik niet ok (een GLC wel, maar is toch nog wat duurder)
Audi Q2/3 vind ik oprecht saai


VW Tiguan, XC40 en E-Pace lijken in aanmerking te komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, dragonfly zei:

Wat moet dat kosten in "vrouw" config?

FWD 150Pk  diesel komen ze momenteel op 33K (dus maak er 36K van met wat opties)

Maar ik denk dat een diesel niet de juiste keuze is voor een auto die wat langer moet blijven. De benzines komen in AWD en automaat en zijn behoorlijk duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid