Ga naar inhoud

Leasing & keuzestress


Subaru555

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei DRIVER-W:

De V90 zit inderdaad erg goed naar leasetarieven. Dan krijg je echt veel auto voor dat bedrag!

Werk jij nog voor volvo?

Hoe staat de kleur mussel blauw op een V90?

Ik heb er nog geen irl gezien en ik twijfel tussen dat of denim blauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2017 om 14:21 zei msxx:

Jag XE dan.

Mooier dan A5, geen onderstuur :P

 

4 uur geleden zei tuscani:

Kijk eens voor de babyjag. Ben zijn code/naam kwijt, maar die vallen ik goed mee qua uitstoot. En zie je ook niet overal rijden

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei kefkie:

Werk jij nog voor volvo?

Hoe staat de kleur mussel blauw op een V90?

Ik heb er nog geen irl gezien en ik twijfel tussen dat of denim blauw.

Persoonlijk zou ik voor het denim blue gaan, mussel blue is tamelijk babyblauw-achtig in realiteit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei DRIVER-W:

Persoonlijk zou ik voor het denim blue gaan, mussel blue is tamelijk babyblauw-achtig in realiteit...

thanks, gisteren idd in de regen zo'n mussel blue tegengekomen ( op een S80 weliswaar ). Dat was inderdaad geen grijs en geen blauw. Niet mijn ding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Liquid Li0n:

en die VW Arteon? op welke leasebudget komt die?

Was niet top of mind bij mezelf.

Zag eentje gisteren rijden en ik was ook niet meteen overtuigd van het design. Kan er geen rationele uitleg geven waarom echter: lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2017 om 21:12 zei kefkie:

Ik heb een offerte liggen voor een V90 D3 momentum en als extra panodak, uitgebreide gps, kinderzitjes, getinte ramen en nog wat prullen.

Deze komt 712€ ex btw per maand incl onderhoud, verzekering, taksen enz voor 5 jaar en 30k km per jaar.

Damned dat valt mee! Moet ik onthouden!

edit: CO2 te hoog voor car policy :noparty:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 8/8/2017 om 14:23 zei tuscani:

Kijk eens voor de babyjag. Ben zijn code/naam kwijt, maar die vallen ik goed mee qua uitstoot. En zie je ook niet overal rijden

XE, topauto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is aan het zien voor de AR Giulia Veloce (diesel, 210pk)...

Benieuwd wat dat zal geven binnen 5 jaar.

 

Ondertussen wel nog tussen een Outback en V90 aan het zien voor mijn madam. :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een feit! Ik ben perfect geholpen door Kenny, maar de leasing van mijn vrouw kreeg die niet in het budget van 700euro/maand op 5 jaar... Straf dat dat bij jou is gelukt in D4 

Mijn vrouw heeft gekozen voor den Outback Premium in nafte. Ook niet slecht ;-) 

 

Afbeeldingsresultaat voor subaru outback premium 2017

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah die 700€ pm heb ik precies gemist. Ik zit er iets boven ( denk 50 of 60 € ).

Die subaru is wel knap! kennissen van ons hebben zo'n legacy, knappe dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zelf aan 840 euro... 

Hoelang moet je wachten voor de jouwe? 

En leaseplan liet wat op zich wachten terwijl den Outback was goedgekeurd en in stock beschikbaar was... Dus heeft ze niet getwijfeld.
Legacy is al een ouder model allicht. Wordt in Europa niet meer op de markt gebracht. Wel in de USA, maar lijkt sterk op de Outback uiteraard. 

 

Afbeeldingsresultaat voor subaru legacy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal zou die 29/11 moeten toekomen in de garage en dan hangt het af van de leasefirma of ze die nog willen inschrijven in december of wachten tot januari..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

heb het hier maar gezet

stuk uit Trends 'uitdagingen voor de leasemaatschappijen':

3. Het wagenpark vergroenen

De diesels verdwijnen in snel tempo uit de bedrijfswagenvloot. Volgens de cijfers van Febiac (tot eind september 2019) is het marktaandeel van de diesels bij de nieuwe wagens die bedrijven inschrijven gezakt naar 43 procent. Bij de particuliere kopers gaat het nog om amper 15 procent. De benzinewagens zijn goed voor 49 procent van de professionele markt. Voertuigen met een hybride aandrijving nemen 5 procent en elektrische wagens 2 procent. Vooral bedrijven schaffen die laatste aan. In de eerste negen maanden van dit jaar werden in België 6731 elektrische wagens geregistreerd, waarvan 78 procent voor bedrijven. 

 

"De verschuiving is ingezet", zegt Miel Horsten, de voorzitter van Renta. "Wij komen met nieuwe oplossingen, we brengen hybride en elektrische wagens in het verkeer. Maar dat neemt tijd in beslag. Het gamma van de constructeurs is nog niet voldoende breed en er is een probleem met de laadinfrastructuur. We gaan naar een mix van aandrijvingen, maar de diesel zal nooit verdwijnen uit onze vloten. Ik schat dat diesel een marktaandeel van 35 à 45 procent zal blijven halen." 

Volgens Renta zal er altijd een harde kern dieselrijders blijven, de zogenoemde veelrijders. "Vooral door het lagere verbruik. De huidige dieseltechnologie kan je ook niet meer vergelijken met die van vijf jaar geleden", zegt Frank Van Gool. 

Ook de fleetmanagers bevestigen in het Indiville-onderzoek dat het aandeel van de diesel in de bedrijfsvloten zal krimpen ten voordele van de benzine-, hybride en elektrische aandrijvingen. De vraag is ook wat de invloed zal zijn van de ultralage en zero-emissiezones die her en der worden ingesteld. De Brusselse regering kondigde onlangs aan dat de dieselmotor gebannen wordt in 2030 en de benzinemotor vijf jaar later. 

4. Autorijders op de fiets krijgen 

De doorbraak van de leasefiets gooit de leasingsector overhoop. "In een paar jaar tijd zijn we geëvolueerd naar 40.000 fietsen in onze vloot, dat is gigantisch", stelt Frank Van Gool. "Het interessante is dat die fietsen in grote mate rijden bij bedrijven en organisaties die vroeger geen klant waren. Denk aan ziekenhuizen en openbare besturen." KBC Autolease is de grote trekker van de markt, het managet de leasefietsen in eigen beheer. Andere leasemaatschappijen vertrouwen de fietsactiviteiten toe aan gespecialiseerde spelers zoals B2Bike of Cyclis. 

Net zoals de salariswagen is het succes van de bedrijfsfiets fiscaal gedreven. "Doordat fietsvergoedingen vrij royaal zijn, kunnen de gebruikers die fiets meer dan terugbetaald krijgen. Dat is een goede zaak", zegt Van Gool. "Mensen komen met de fiets naar het werk. Daarnaast is er de ontwikkeling van de elektrische fietsen en de speed pedelecs. Onderschat dat niet. De gemiddelde investeringswaarde van de fietsen bedraagt ongeveer 4000 euro." Volgens de topman van Renta is de leasefiets een blijver. "Een fiets heeft alleen maar voordelen. Voor de maatschappij, voor de mobiliteit. De overheid investeert in fietspaden, nog niet voldoende maar dat komt wel. Voor onze sector zit daar zeker brood in." 

5. Het mobiliteitsbudget verkocht krijgen 

De leasingbedrijven introduceren het mobiliteitsbudget bij hun fleetklanten. De sector treedt daar in concurrentie met de hr-dienstverleners. "De wet is zeven maanden geleden goedgekeurd, maar ik zie weinig bedrijven die ermee aan de slag gaan. Ze bekijken de mogelijkheden, maar in de praktijk neemt het nog geen hoge vlucht", ervaart Frank Van Gool. 

Uit het onderzoek bij de vlootbeheerders blijkt dat 18 procent van hen al werkt met het mobiliteitsbudget. 43 procent heeft de intentie om dat te doen binnen één tot twee jaar. De fleetmanagers vinden vooral elektrische fiets, thuiswerken en abonnementen voor het openbaar vervoer interessante aanvullingen op de salariswagen. 

"Het mobiliteitsbudget is niet zo eenvoudig in te voeren. Het vergt veel communicatie", zegt Miel Horsten. "Het gaat om de interpretatie van de regelgeving. We zien dat de invoering moeilijk is. Maar het is nog te vroeg voor een definitieve evaluatie. De markt ontwikkelt zich nog." 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/8/2017 om 12:20, Subaru555 zei:

Dat is een feit! Ik ben perfect geholpen door Kenny, maar de leasing van mijn vrouw kreeg die niet in het budget van 700euro/maand op 5 jaar... Straf dat dat bij jou is gelukt in D4 

Mijn vrouw heeft gekozen voor den Outback Premium in nafte. Ook niet slecht 😉

 

Afbeeldingsresultaat voor subaru outback premium 2017

Outback als leaser,  mijn droom.

Altijd al mega fan geweest van die auto en tenminste eens iets anders dan de zoveelste beamer of Audi.

Heb het zelf jammer genoeg met een Q3 moeten doen deze keer. Ook geen straf natuurlijk, maar toch wel van een andere orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid