Ga naar inhoud

Porsche 911 992.1


fuxhound

Aanbevolen berichten

Zeker, ik hoop ook dat het goed komt, en het zal zo ook wel zijn. Maar, wat ik zie op deze foto bevalt mij allesbehalve.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Dat zeiden mensen ook bij de 991 (al moet ik zeggen dat ik nog altijd fan ben van de 997) 

Sinds de 991 vind ik de 997 enorm verouderd. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat (bijna) altijd zo zijn bij een nieuw vs oud model. Oa tijdsgeest maar ook nieuwe materialen (led lichten om maar iets te noemen) zorgen daarvoor. 

Tuurlijk vind ik de 991 ook "mooi". Echter wanneer ik bv naar een 997.1RS kijk en deze vergelijk met een 991RS dan vind ik die laatste qua looks (met zijn mecano spoiler en alle gaten en hoeken) niet de "vibe" hebben van de 997.1RS

Zo voel ik het aan (qua looks) 993>964>997>991>996

Maar als ik met eentje moet rijden vandaag doe maar een 991 en straks een 992.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap echt niet dat iedereen die 996 zo verafschuwt. Zo’n 996 GT3 (RS) MKII is toch echt tijdloos! Een 996 4S is trouwens ook heel dik in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Ik snap echt niet dat iedereen die 996 zo verafschuwt. Zo’n 996 GT3 (RS) MKII is toch echt tijdloos! Een 996 4S is trouwens ook heel dik in mijn ogen.

996 Turbo in de juiste spec kan ik ook zeker smaken.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De geschiedenis herhaald zich steeds opnieuw, mensen en veranderingen... en na een paar maand niks dan lof.

Vijf sterren post !!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid