Ga naar inhoud

BMW i3 LCI


Phil

Aanbevolen berichten

Dat rijdt best OK en daarmee is ook alles gezegd, imo.
Lelijk, duur, verlieslatend, #fail in het imagoboosten van BMW.
Bye.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Dat rijdt best OK en daarmee is ook alles gezegd, imo.
Lelijk, duur, verlieslatend, #fail in het imagoboosten van BMW.
Bye.

Als consument heb je van die laatste twee al geen last, en zó lelijk is karaktervol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gTa zei:

Dat rijdt best OK en daarmee is ook alles gezegd, imo.
Lelijk, duur, verlieslatend, #fail in het imagoboosten van BMW.
Bye.

oK Mister, tijd voor boude uitspraken. Ik word liever gezien in een i3s dan mijn huidige kar. Dat heeft een zekere cool-factor vind ik, misschien wel de coolste BMW van het ogenblik. Ga de hele reeks eens af, buiten een paar modellen die onder de penis compenserende categorie vallen, is het voor 90% vreselijk ordinaire meuk. En d'er springt niks uit wat cool is, behalve de i3. 

image.png

aangepast door Logic
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nou da's jammer want BMW trok net de stekker uit (de productie van) dat ding!

(Wat je zegt over de rest van het BMW-gamma ga ik niet met klem betwisten.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet zoveel affiniteit voor BMW, it's their loss. Ik snap dat het economisch niet veel steek houdt tov de concurrentie (en traditionele constructies) wat de doorslag zal gegeven hebben. Een spijtige zaak, want 't zijn net die afwijkende materialen en looks wat 'em zo cool maakt(e).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

S of niet, maakt weinig uit.

Rijdt enorm lollig. Gewoon leren van one pedal driving toe te passen ( @flupke73 gaat daar kunnen over meepraten) en je haalt een zeer ruim rijbereik.

Wel niet echt gemaakt voor snelwegverkeer.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik dacht dat @Tommie zeer te spreken was over de S-versie, maar die zit spijtig genoeg niet in mijn budget.
Wat zijn je ervaringen met de 120aH non S?

Mijn broer heeft een okkozje 94 en is zeer blij.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tommie zei:

Wordt aangeleverd door Arval. Anders kan je je verbruik niet correct communiceren.

Ja, maar niet standaard/gratis. Althans zo interpreteer ik het.
Heb nog maar sinds gisteren toegang tot het systeem. Heb je veel ervaring met het Arval systeem, anders stuur ik je binnenkort wel een PM :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gooien jullie daar die tracker in? @Tommie Even helemaal aan het freaken toen bleek dat de Arval app een kilometerstand aangaf die gelijkaardig was aan de echte. Online dan lezen dat ze soms trackers plaatsen. :fp: Intussen wel begrepen dat ik geen tracker heb, ofwel een zeer slechte, aangezien de app al 25% meer kilometers aangeeft dan wat ik werkelijk reed :D Zal dus een of andere automatische benadering zijn op basis van contractafstand en tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Tommie zei:

Nee, dat klopt, Arval vraagt daar veel poen voor...

Ik heb er best wat ervaring mee ja, stuk op 20 Bnp's (allemaal X1 25e's) afgeleverd dit jaar.

Ik kan zelf geen dealer kiezen, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Snap ik volledig.

Als mijn madam plots zonder firmawagen zou vallen, scoor ik haar een okkozje 94 + REX.

Care to elaborate? Maakt REX het niet een beetje kapot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Lotuzzz zei:

Care to elaborate? Maakt REX het niet een beetje kapot?

Ja en nee. Je hoeft helemaal die REX niet te gebruiken he. Gewoon als 'back up' indacht voor een echt lange rit, of 'vergeten' op te laden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid