Ga naar inhoud

2018 Renault Mégane RS


fuxhound

Aanbevolen berichten

En het valt vanaf nu te configureren op renault.be zie ik.
Zoals ik hem wil hebben, net boven de 40k.   Dat is natuurlijk al wel wat voor een Megane

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Cash said:

En het valt vanaf nu te configureren op renault.be zie ik.
Zoals ik hem wil hebben, net boven de 40k.   Dat is natuurlijk al wel wat voor een Megane

42K hier.  Met dezelfde korting als op de vorige kom ik op 34K. Dat is 7000 euro duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Bouncing Bullet said:

42k :lolz: 

Dat is zoals de cupra, kost zoveel een gti :lolz:

Alleen moet je met een Golf R afkomen om nog maar in de buurt van een Megane RS te komen. Met de GTI wordt zelfs niet vergeleken, dat is zoals een Porsche Carrera gaan vergelijken met een BMW 330i.

En wat kost een Golf R?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen moet je met een Golf R afkomen om nog maar in de buurt van een Megane RS te komen. Met de GTI wordt zelfs niet vergeleken, dat is zoals een Porsche Carrera gaan vergelijken met een BMW 330i.
En wat kost een Golf R?
Met wat opties 50k,maar bij VAG geven ze wel goede kortingen, zeker in fleet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Liquid Li0n said:
11 hours ago, ir_fuel said:
Alleen moet je met een Golf R afkomen om nog maar in de buurt van een Megane RS te komen. Met de GTI wordt zelfs niet vergeleken, dat is zoals een Porsche Carrera gaan vergelijken met een BMW 330i.
En wat kost een Golf R?

Met wat opties 50k,maar bij VAG geven ze wel goede kortingen, zeker in fleet.

Goeie kortingen?

5% noem jij een goeie korting?

Ik heb 19% gehad op mijne Megane RS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben destijds gaan zien bij Volkswagen en bij Renault. Dat was zelfs "maar" voor de GTI. Die GTI was al 5000 euro duurder na korting dan de Megane RS na korting. Wat ga je dan een R gaan vergelijken :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ir_fuel zei:

Alleen moet je met een Golf R afkomen om nog maar in de buurt van een Megane RS te komen. Met de GTI wordt zelfs niet vergeleken, dat is zoals een Porsche Carrera gaan vergelijken met een BMW 330i.

En wat kost een Golf R?

Neenee een Megane met een r vergelijken is als een 330i en een carrera vergelijken. Dat is absoluut niet de prijsklasse. Dat was het geniale aan de vorige Megane, voor minder dan de prijs van een gti had je een auto die de gti naar huis reed. Met een gti clubsport en de nieuwe  Megane RS is het verschil plots veel kleiner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2017 om 23:10, gTa zei:

Knappe auto (velgen zijn minder mijn ding maar ze zijn wel helemaal in de mode peizek), stance is beestig.

Voor mij mag ie in dat oranje. Heb hem zo in Frankfurt gezien en dat was zalig :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Recaro's zitten fantastisch vind ik. Meermaals langere trips van 500 km en meer daarin gezeten, zonder klachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke kleur zou je op deze pakken?
[mention=127]ir_fuel[/mention] [mention=117]Geezer[/mention] [mention=86]BMWMB[/mention]

Tonicoranje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een Leon Cupra geven ze 20%! Die is goedkoper dan een Megane RS.

En zoals hier boven vermeld. i30N, voor 31 000 euro met de opties waar de andere hot hatches van kunnen dromen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Liquid Li0n said:

Op een Leon Cupra geven ze 20%! Die is goedkoper dan een Megane RS.

En zoals hier boven vermeld. i30N, voor 31 000 euro met de opties waar de andere hot hatches van kunnen dromen.

Laten we misschien eerst de vergelijkende tests afwachten. Niet vergeten dat Renault met het "oude" model (de 3) iedereen nog op zijn kloten gaf tot en met vorig jaar, met een auto die in 2010 op de markt kwam.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid