Ga naar inhoud

2018 Renault Mégane RS


fuxhound

Aanbevolen berichten

Lekker gereden :D Doet je spontaan zin krijgen in die ketel... Ben fan van Dries 😎

 

 

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een dikke bak. Alleen die prijs in Nederland :lolz: 

Eigenlijk zou ik zo eentje wel terug willen, om dan in Adenau in een garage te parkeren ( @Lefty :D ) en enkel te gebruiken op de NS. Is toch wat goedkoper dan een Porsche gaan aftrappen op die baan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heftig ding, al had ik die ronde nog iets optimistischer ingeschat. Mijn vermoeden is dat dit niet de snelste versie zal zijn van deze generatie. Daarvoor hebben ze deze veel te vroeg gelanceerd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op autoscout een rode RS Trophy gezien en het begint weer te kriebelen om de GT in te ruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, knight-rider zei:

Gisteren op autoscout een rode RS Trophy gezien en het begint weer te kriebelen om de GT in te ruilen.

enkele weken geleden een rode (en een gele en een donkergrijze) gezien bij paesmans in hasselt. zag er heel goed uit. geen idee of ze 'm nog hebben staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, #166 zei:

enkele weken geleden een rode (en een gele en een donkergrijze) gezien bij paesmans in hasselt. zag er heel goed uit. geen idee of ze 'm nog hebben staan.

Die dat ik op autoscout gezien heb staat in Tongeren, is een EDC en een Trophy (300 pk).

Ik weet niet of dat voor die in Hasselt ook zo is. (Misschien morgen namiddag toch eens gaan kijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
5 uren geleden, #166 zei:

en? langs geweest?

Nee, de GT nu wegdoen voor iets anders zou toch een te groot verlies betekenen, dus ga me niet in de verleiding laten brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag in de Eifel wat kunnen raggen met een Trophy. Wat een geil apparaat.

Die auto heeft een baanligging die echt menig auto doet verbleken door die meesturende achterwielen. Mijn Alpina moest toch vaak passen, daar waar een MIni CS dan mijn zware break zwaar moest voorlaten. Om maar te zeggen... het blijft wel een raar gevoel dat meesturen. Percies of je achterkant is constant los aan t komen. Ik weet niet of de hoek veel groter is, of het systeem veel brutaler is maar in pakweg een AMG 4 door voel je dat meesturen veeel minder.

Voor de rest epic looks, een kwaleitsvoller interieur en de vbak doet zijn ding vrij goed,... nee echt een topkar dit.

enige minpunten: de motor heeft n pak karakter verloren. Hij trekt wel maar ik blijf het een beetje een naaimachientje vinden, dat de indruk geeft niet vooruit te komen. Vergis je niet: van 140-250 is dat zo goed als even snel als mijn D3 :) daarna moet ie duidelijk lossen.

Ik zou er wel eentje willen.

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid