Ga naar inhoud

Ode aan de uitlaat


binnenmuisarchitekt

Aanbevolen berichten

Ik zat deze morgen in de auto en ik zag een golf III met 2 tieniewienie naar beneden gekromde uitlaatpijpjes. En het overviel mij, binnen enkele jaren zullen er geen uitlaten meer zijn. Geen vuistdikke stortkokers meer. Geen diepe gorgel.

Daarom nu al, een ode aan de uitlaat!

Ik ga ze missen.

fphy37tc3rprg.jpg

wlaulqb9kz9jm.jpg

1mmbw4xkdrvli.jpg

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, binnenmuisarchitekt said:

Ik zat deze morgen in de auto en ik zag een golf III met 2 tieniewienie naar beneden gekromde uitlaatpijpjes. En het overviel mij, binnen enkele jaren zullen er geen uitlaten meer zijn. Geen vuistdikke stortkokers meer. Geen diepe gorgel.

Daarom nu al, een ode aan de uitlaat!

Ik ga ze missen.

Ik niet (meer). Sinds men bij fabrikanten de trend heeft ingezet van allemaal fake, veel te grote, eindstukken te maken, gekoppeld aan belachelijk kleine motoren hoeft het voor mij niet meer. En dan nog wat speakers erin en het is compleet...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, ir_fuel said:

Ik niet (meer). Sinds men bij fabrikanten de trend heeft ingezet van allemaal fake, veel te grote, eindstukken te maken, gekoppeld aan belachelijk kleine motoren hoeft het voor mij niet meer. En dan nog wat speakers erin en het is compleet...

 

 

Da is, zo'n groot sierstuk en 2 klein pisserkes erin...onlangs zo'n toestand gezien bij een seat ibiza cupra. Hoe belachelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Ice_Ken said:

Da is, zo'n groot sierstuk en 2 klein pisserkes erin...onlangs zo'n toestand gezien bij een seat ibiza cupra

Nog erger is een uitlaatsierstuk zonder uitlaat :fp: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei ir_fuel:

Nog erger is een uitlaatsierstuk zonder uitlaat :fp: 

Je moet de uitlaat van een Miura eens goed bekijken als de kap open staat :D (is ook meteen de reden waarom het zo is, omdat de kap anders nooit open zou kunnen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn favoriete uitlaten die goed samen passen bij de wagen:

-BMW E46 M3
-Ferrari F430
-Eerste generatie Audi RS6, dikke ovale uitlaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid