Ga naar inhoud

Welke auto gerelateerde Youtube kanalen volgen jullie ?


Soul

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Helaas ja…

C253D478-6AA7-473E-8FA7-DC7E51971362.thumb.png.057e1e6505e70bf1d5d8f5f569902ad9.png

845BEBC3-9136-4661-B330-83E08AE43FBA.thumb.png.46e140dd7d5430dfafc3cf3b9f60ff56.png

Wat ik niet begrijp is hoe een Danielmac, Emilia Hartford, shmee en anderen met bagger en pulp stinkend rijk lijken te worden, maar parels zoals Carfection het niet halen... 

Nu, dat ze geen merch deden vind ik wel een vreemde keuze. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Tjeu zei:

Wat ik niet begrijp is hoe een Danielmac, Emilia Hartford, shmee en anderen met bagger en pulp stinkend rijk lijken te worden, maar parels zoals Carfection het niet halen... 

Nu, dat ze geen merch deden vind ik wel een vreemde keuze. 

Verschil in kwaliteit? 
 

Shmee hoeft geen voltallige filmcrew te huren, die vlogt in se gewoon. 
 

Huurt geen circuits af, huurt geen presentator/journalist want is dat zelf (of meent dat toch te zijn 😝) + het feit dat Shmee wel hele marketingmachine erachter heeft opgezet… 

 

Ik vond de producties van Carfection echt top. Zeer hoge kwaliteit en ook inhoudelijk goed (met dank aan Henry Catchpole)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

Verschil in kwaliteit? 
 

Shmee hoeft geen voltallige filmcrew te huren, die vlogt in se gewoon. 
 

Huurt geen circuits af, huurt geen presentator/journalist want is dat zelf (of meent dat toch te zijn 😝) + het feit dat Shmee wel hele marketingmachine erachter heeft opgezet… 

 

Ik vond de producties van Carfection echt top. Zeer hoge kwaliteit en ook inhoudelijk goed (met dank aan Henry Catchpole)

Shmee heeft wel +6 man fulltime in dienst + een veel zwaarder logistieke kost. Dat had Carfection niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Tjeu zei:

Shmee heeft wel +6 man fulltime in dienst + een veel zwaarder logistieke kost. Dat had Carfection niet. 

Niet van dag 1. Die is groot geworden met z’n vlogcameraatje. Die 6 man is organisch bijgekomen hè. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tjeu said:

Wat ik niet begrijp is hoe een Danielmac, Emilia Hartford, shmee en anderen met bagger en pulp stinkend rijk lijken te worden, maar parels zoals Carfection het niet halen... 

Vraag het eens aan POG 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Youtube is gewoon niet geschikt voor het concept van dure producties. Tenzij je het als een verliespost ziet zoals Carfection in het begin of Hagerty momenteel, en de views op een andere manier kunt verzilveren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/2/2023 om 12:52, Tjeu zei:

Wat ik niet begrijp is hoe een Danielmac, Emilia Hartford, shmee en anderen met bagger en pulp stinkend rijk lijken te worden, maar parels zoals Carfection het niet halen... 

Nu, dat ze geen merch deden vind ik wel een vreemde keuze. 

Merch verkopen (zeker in combinatie met giveaways) brengt echt massa's op.

Inkomsten van Youtube zijn ook een pak hoger als je met regelmaat video's upload (je hebt dan een betere rating, waardoor de veroning per view hoger wordt). Als je vlogs doet, kan je gemakkelijk 2 a 3 (of meer) videos per week uploaden. Wekelijks een kwaliteitsvideo uploaden is een pak moeilijker.

En dan nog doelpubliek. Met simpele beelden en info heb je een groter bereik dan als je zeer gedetailleerd onderwerpen behandeld. Ook al gewoon omdat je het korter kan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat rond te neuzen gisteren op youtube en wou es horen hoe een 760i e65 klonk. Daardoor viel ik op deze video.

Tot mijn grote verbijstering zijn er gekken die vinden dat ze Schmee moeten imiteren :fp: 

Deze heeft wel een minder snob smoel om ziek van te worden. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik dacht dat ik The Late Brake Show al eens had laten vallen hier maar indien niet: hier weer een leuke video 🙂 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 10 maanden later...

Davide Cironi zijn kanaal recent ontdekt.  Heerlijk.  Op 't gemak.  Gesleutel aan klassieke auto's gecombineerd met de Italiaanse levensstijl.  Perfecte combinatie voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is ook wel aangenaam.

https://www.youtube.com/@AutoalexCars

Gaat vooral over oude versleten dingen en wat roadtrips naar her en der. 

Deze en Hoovies garage zijn de enigste kanalen die ik echt volg.

 

Hier kijk ik ook wel naar:

https://www.youtube.com/@DriversDreamNL

Hij deed midden jaren 2000 al filmpjes voor petrolhead en doet dat nu eigenlijk opnieuw. Beetje schreeuwerig soms, moet je voor zijn maar die trips naar het noorden zijn wel knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid