Ga naar inhoud

Welke auto gerelateerde Youtube kanalen volgen jullie ?


Soul

Aanbevolen berichten

Op 7/10/2017 om 18:20, ex-Mooseman zei:

Car Cleaning Guru

Junkman2000

Autofinesse

En wax-it off course

 

Heeft wax it een YouTube kanaal?

Op 10/10/2017 om 22:03, 3000 zei:

Shmee :sick:

Ongelofelijk irritante vent. Hoe iemand daar kan naar kijken :fp:  En zijn filmkes zijn ook nul interessant. Je kan gewoon naar de showroom gaan of een artikel lezen in de pers over die auto en je krijgt dezelfde info mee. Zonder zeepsmoel op het scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinwiki vind ik wel leuke verhalen hebben. Alleen spijtig te het 200% US getint is. Je krijgt nooit eens een verhaal uit een ander land mee. Terwijl de formule met gastsprekers wel degelijk zou toelaten af en toe iemand van elders zijn verhaal te laten doen.

Verwondert me dat niemand hier Big Car heeft vernoemd. Ik vind die gast zij  videos wel redelijk. Ideaal om ‘s avond te relaxeren wanneer je vrouw geen zin heeft. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/12/2021 om 09:23, The Swede zei:

Vinwiki vind ik wel leuke verhalen hebben. Alleen spijtig te het 200% US getint is. Je krijgt nooit eens een verhaal uit een ander land mee. Terwijl de formule met gastsprekers wel degelijk zou toelaten af en toe iemand van elders zijn verhaal te laten doen.

Verwondert me dat niemand hier Big Car heeft vernoemd. Ik vind die gast zij  videos wel redelijk. Ideaal om ‘s avond te relaxeren wanneer je vrouw geen zin heeft. 

 

Vinwiki is idd ook nen topper.

Hij doet samen met Tyler Hoover en Tavarish een youtube serie a la top gear cheap car challenge. Ook wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Paar aanvullingen die hier (denk ik) nog niet staan. 

 

Visio Racer. Die kerel komt soms met de zotste lijstjes af, maar wel vaak leuke weetjes. 
Dit vind ik bijvoorbeeld geweldig: 

 Meestal gaat het over rariteiten. Zowel moto als auto. 

 

Kidd (Jodi Kidd, model en racer) in a sweet shop vind ik ook erg fijn. Goed tempo in de video's. Heel rustig, maar niet 'Late brake show'-traag. 

In combo met Frank Stephenson :inlove: 

 

 

Camber and Combustion voor het geluid (reminder dat een vierpotter écht goed kan klinken) en de drifts met FWD 

 

Customer States What!? Wegens soms gewoon wel funny 

 

Memphis, omdat het Belgisch is :) 

 

Heel and Toe, wegens soms best knappe beelden. 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dan ook maar zijn eigen stuur gemaakt enzo. 't is bij momenten redelijk absurd :D 

En die doet dat dan nog eens allemaal in een gewone dubbele garage in zijn huis, niet in eoa grote werkplaats. Dat maakt het nog interessanter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Redelijk indrukwekkende build. De mens heeft goede humor, zotte ideeën, een goed uitgeruste werkplaats en ook een pak tijd en know-how. Interessant om te volgen. 

Ferrari 308 met K24turbo swap en een pak custom piping, plaatwerk, ophanging... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Sinds kort het kanaal van Davide Cironi ontdekt. Hoge kwaliteit video's, geen eindeloos gelul of om de 2 vids een "garage update" waar niemand op zit te wachten. Goede reviews, leuk beeldmateriaal, goede auto's en veel technische info. Ook uitgebreide reeksen over bv bugatti en de EB110. Heerlijk :) Is engels ondertiteld. Voor de geïnteresseerden; zijn 'Dal pollaio alla pista' serie is echt de moeite waard. 

 https://www.youtube.com/c/davidecironi 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jules_W zei:

Sinds kort het kanaal van Davide Cironi ontdekt. Hoge kwaliteit video's, geen eindeloos gelul of om de 2 vids een "garage update" waar niemand op zit te wachten. Goede reviews, leuk beeldmateriaal, goede auto's en veel technische info. Ook uitgebreide reeksen over bv bugatti en de EB110. Heerlijk :) Is engels ondertiteld. Voor de geïnteresseerden; zijn 'Dal pollaio alla pista' serie is echt de moeite waard. 

 https://www.youtube.com/c/davidecironi 

Kende ik al, heerlijk he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Kende ik al, heerlijk he! 

Yes, is super! Gisteren de review gezien van de 190E Evo. Denk dat hij blij was toen hij kon uitstappen 😄 verfrissend om zo eerlijke ongefilterde reviews te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jules_W zei:

Sinds kort het kanaal van Davide Cironi ontdekt. Hoge kwaliteit video's, geen eindeloos gelul of om de 2 vids een "garage update" waar niemand op zit te wachten. Goede reviews, leuk beeldmateriaal, goede auto's en veel technische info. Ook uitgebreide reeksen over bv bugatti en de EB110. Heerlijk :) Is engels ondertiteld. Voor de geïnteresseerden; zijn 'Dal pollaio alla pista' serie is echt de moeite waard. 

 https://www.youtube.com/c/davidecironi 

Sinds jaar en dag haalt die kanonnen voor de camera waarvan ik me steeds afvraag hoe die man dat doet. Hoe kom je op het punt dat iedereen je gewoon je sleutels meegeeft en je je ding laat doen? 

De twee leukste filmpjes vind ik dat van de R5 Turbo en van de Caterham met S2000 blok. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tjeu zei:

Sinds jaar en dag haalt die kanonnen voor de camera waarvan ik me steeds afvraag hoe die man dat doet. Hoe kom je op het punt dat iedereen je gewoon je sleutels meegeeft en je je ding laat doen?

Dat vond ik ook. Heel goeie connecties precies. Chris Harris mag eens meerijden in een Lancia 037, deze mag er zelf mee gaan rijden. Misschien van in het begin de juiste mensen gekend en misschien langzaam opgebouwd door goed bezig te zijn. Italiaan zijn helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Dat vond ik ook. Heel goeie connecties precies. Chris Harris mag eens meerijden in een Lancia 037, deze mag er zelf mee gaan rijden. Misschien van in het begin de juiste mensen gekend en misschien langzaam opgebouwd door goed bezig te zijn. Italiaan zijn helpt.

Inderdaad, Italiaan zijn helpt. Rond wat ik heb gelezen komt hij ook uit een nest van goede afkomst, met een grootvader die een Testarossa had. Daarnaast zou hij ook autoournalist zijn, waardoor hij wel op de juiste plaatsen komt. 

Combineer dat alles met een vlotte babbel en een video die in een leuk naslagwerk resulteert voor de eigenaars en je voelt wel wat opening. Maar desalniettemin, voor zo een 'jonkie' (geboren in '87) heeft die toch echt uniek spul onder de kont gehad. Je moet het maar doen. Je voelt wel dat hij uit een ander vaatje tapt dan de influencers. Iemand met journalistieke achtergrond zorgt toch, zoals hier, meestal wel voor een inhoudelijk vollere content. Het zijn zo kerels die het nalatenschap van de ICE heel mooi documenteren, zodat latere generaties de passie opnieuw kunnen beleven en er hopelijk ook wat door gebeten raken en de geschiedenis in leven houden. 

aangepast door Tjeu
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het filmpje waarin hij zijn alfa gt junior restaureert vertelt hij dat hij niet uit een rijke familie komt, ze zouden jaar en dag een oude mondeo gehad hebben voor zover dat een referentie kan zijn. Het mooiste filmpje vond ik tot nu toe dat van de F40 en de DTM 155. Heerlijk hoe die dat bezielt en daar ook gewoon keihard mee mocht gaan trappen 😄 Daar legt hij ook uit hoe veel eigenaars hem restricties op wouden leggen en hij ook heeft afgewacht op de juiste man die hem wou laten rijden. Hij zal daar waarschijnlijk ook wel een vergoeding voor betalen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Jimmy Broadbent zijn "real life" video's vind ik ook wel leuk om naar te kijken. Hoe iemand als gamer, zich nu vaak toelegt op het echte werk. Soms wel leuk om te zien xD Is natuurlijk niet echt een autokanaal.

 

aangepast door Scifo83
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hagerty kijk ik ook af en toe, vooral die filmpjes met Jason Camisa. Heel leuke stijl en vooral verfrissend naast de hedendaagse vloggers.

Carfection kan ik ook wel appreciëren.

EverydayDriver heeft ook altijd gedetailleerde reviews waar je iets aan hebt.

de rest is hier al vermeld denk ik. Chris harris, mr Jww, cars with luke (al gaat dat meestal nergens over, maakt ie wel mooie beelden)

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid