Ga naar inhoud

Chevrolet Corvette C8


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

13 hours ago, William Blake said:

ik vind het wel cool eigenlijk 

 

Wat is het nut? Dit is een pure sportwagen, 4WD is waardeloos daarop behalve om te kunnen stoefen aan het rode licht, en voor de CO2 uitstoot moet je het ook niet doen met dat minuscule battery pack.

Precies wat ingenieurs die zich verveelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/1/2023 om 10:14, ir_fuel zei:

Wat is het nut? Dit is een pure sportwagen, 4WD is waardeloos daarop behalve om te kunnen stoefen aan het rode licht, en voor de CO2 uitstoot moet je het ook niet doen met dat minuscule battery pack.

Precies wat ingenieurs die zich verveelden.

wat is het nut van de SF-90?

dit is de Amerikaanse versie :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 26/12/2021 om 09:59, mrbbs zei:

Geen half werk voor dat blok inderdaad. Maar de looks vind ik helemaal niks. Exterieur vind ik de verhoudingen totaal niet kloppen en het interieur heeft geen stijl..

Geef mij maar een C7 Z06

 

Ik heb met een C7 Z06 gereden, en dat is echt een verrassend goeie auto. Kan imo vlot mee met de Italiaanse concurrenten (qua rij-ervaring dan).

Maar, ik zou toch de C8 kiezen. Ik vind hem knap, het interieur vind ik leuk, absurd snel, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid