Ga naar inhoud

Tesla Roadster 2017


Daggie

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Geezer zei:

Dat doe je toch niet met zo een niche product?

Net wel, al die kalende, dikke managers die met een tesla rondrijden, dromen allemaal van een roadster om met een knappe griet naast hun naar een zonsondergang te rijden.

19 minuten geleden, BMWMB zei:

Misschien kan je, net zoals nu bij de E63 en de M5, de motoren op de voorwielen uitschakelen. Met de nodige sensoren zal heel zeker hetzelfde resultaat als van een sper gerealiseerd kunnen worden.

joepie, driftmodus, maar wel met de helft van het vermogen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zotte cijfers (vapourware of niet) en tegelijk ontnuchterend voor m'n 'inner child' zo zonder vroem-vroem geluidjes.
Heeft dan wel letterlijk een duizelingwekkend potentieel, maar rijplezier? 
Ik weet uit ervaring dat een paar keer accelereren met een Model S PD alleen maar wat hoofdpijn oplevert. :huh:
't Is wel plezant om de ervaring te kunnen delen, maar daar stopt het ook... uiteindelijk gaat ge net traag rijden omdat de wagen u kalmeert ipv enthousiasme opwekt, tegenstrijdige gevoelens hiero. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Joske said:

Of hoe kan Elon nog es geld ophalen voor iets wat nog niet bestaat.

Ze deden demoritten met iets dat nog niet bestaat. De plaat dat Tesla vaporware is, is grijs gedraaid en niet waar.

Dit is niks anders dan Porsche die een 918 concept voorstelt. Tuurlijk is het nog niet in productie, maar ik denk dat ze voor deze niche minder moeite gaan hebben om dat binnen 2 jaar in productie te brengen dan de Model 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vraagt Porsche een upfront betaling van 250k USD? Versta me niet verkeerd, ben zelf een “Musk-fan”, maar dit zijn praktijken die horen bij een bedrijf in financiële moeilijkheden. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, BWS said:

En vraagt Porsche een upfront betaling van 250k USD? Versta me niet verkeerd, ben zelf een “Musk-fan”, maar dit zijn praktijken die horen bij een bedrijf in financiële moeilijkheden. 

Da's enkel voor de Founder's serie, 1000 eerste exemplaren. Als je kan wachten is de downpayment lager.

Je kan ook bij Porsche een blanco cheque achterlaten voor 2 911R's, en eentje dan voor 300% uplift op mobile.de zetten maar daar werd Porsche ook niet leuk van.

Tesla heeft altijd downpayments gedaan, ook bij hun eerste Roadster en ook bij de eerste Model S en zelfs bij de eerste Model X.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt gelijk, om nu van zowat de snelste productiewagen ter wereld die maar een fractie kost van een La Ferrari of 918 een downpayment van de eerste 1000 modellen van de volledige som te eisen is een duidelijk teken aan de wand dat ze in financiële moeilijkheden zitten. En dat ze vaporware maken en de testritten op het terrein met concepten waren die stiekem met iets anders dan elektromotoren waren uitgerust om toch de prestaties te halen :rolletjes:

Hoe zot moet het worden om gewoon niet te accepteren dat daar een roadster EV stond die 0-100 in 1,9s deed, naast 2 vrachtwagens, van een bedrijf dat al enkele jaren berlines en SUV's bouwt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Logic zei:

Ik weet uit ervaring dat een paar keer accelereren met een Model S PD alleen maar wat hoofdpijn oplevert. :huh:
't Is wel plezant om de ervaring te kunnen delen, maar daar stopt het ook... uiteindelijk gaat ge net traag rijden omdat de wagen u kalmeert ipv enthousiasme opwekt, tegenstrijdige gevoelens hiero. 

Ik deel uw mening. Indrukwekkend, die acceleratie, maar niet echt iets wat je vaak zal willen doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nog niet veel mensen heb horen zeggen is dat er een 200Kwh-batterij in zit. Dat is het dubbele van wat er nu in een Model S of Model X zit. Maar een Roadster is kleiner dan de Model S en Model X...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid