Ga naar inhoud

Aston Martin Vantage


Dimitri

Aanbevolen berichten

Onder de kap ligt een 4-liter twin-turbo V8 van AMG die beschikt over ongeveer 510 pk en 685 Nm aan koppel. Een sprintje naar de 100 km/u neemt slechts 3,6 seconden in beslag, terwijl hij pas stopt met accelereren bij de 315 km/u. De wagen is achterwielaangedreven en maakt gebruik van een achttrapsautomaat van ZF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer knappe auto, met een mooie evolutie qua design, en vooral eens een nieuw ontwerp qua dashboard, en dan bedoel ik vooral de middenbeuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bt. zei:

Heel erg Mazda MX-5 alike vooraan...

(.. en ik dacht vaag aan een RX7 achterkant  :ninja: )

Denk dat dit IRL wel een knap spel gaat zijn al vind ik het spijtig dat de elegantie (met name ook interieur) van Aston verdwijnt bij de nieuwe modellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er in standaard trim al redelijk bruut uit, ben wel benieuwd hoe extreem  de toekomstige 'uitmelk' versies er dan gaan uitzien. S, V12, GT8, GT12..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterkant en lijn vind ik fantastisch, de neus moet ik precies toch aan wennen. Vanuit sommige hoeken echt leuk, frontaal vind ik het maar niets :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid