Ga naar inhoud

Lamborghini Urus


fuxhound

Aanbevolen berichten

On 12/22/2017 at 10:36 PM, abtler said:

In BE tot en met 2019 uitverkocht. In DE (in deze verdeler Stuttgart) nog leverbaar eerste kwartaal ‘19

Hoeveel stuks? Ben er zeker van dat je ze straks makkelijk kunt kopen als je echt eentje wil hebben en het geld hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Timo zei:

Hoeveel stuks? Ben er zeker van dat je ze straks makkelijk kunt kopen als je echt eentje wil hebben en het geld hebt. 

Tjah,dat is altijd zo hé..

Enige tijd geleden dat er een wedstrijdje was van een kennis om zo vlug mogelijk een nieuw model te hebben.

Was zelfs via een niet officiële dealer dat hij een Mercedes CLK  kon kopen en ontvangen voor de normale levering, maar dan wel met de extra nodige euro's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2017 om 16:04, ir_fuel zei:

2017-Toyota-C-HR-US-spec-rear-three-quar

smaken en kleuren, en misschien ook de reden dat ik de urus zeker niet lelijk vind.

maar zo'n chr van toyota zie ik hier regelmatig rijden en dat zijn toch knappe bakjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's geen schoonheid in mijn ogen, maar zeker aanvaardbaar. Zo'n Toyota alien poopturd is toch nog helemaal iets anders... :shock: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het absurd vet. :inlove:

Mocht ik het geld hebben, ik kocht een voor mijn vrouw om zelf regelmatig mee te zwijnen. Grigio Nimbus, Nero Ade met contrast Terra Asia en de 21" Alcione in het zwart. Heerlijk!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Op 28-12-2017 om 19:19, Timo zei:

Hoeveel stuks?

Gisteravond gepresenteerd aan Lamborghini eigenaren / relaties (en BV's :lol: zoals Harry en Olga, 'stellingbouw'Michel) in België. Stand gisteravond : tot nu 30 stuks verkocht in BE 

Op 1-1-2018 om 10:52, Ritsuke zei:

Mocht ik het geld hebben, ik kocht een voor mijn vrouw om zelf regelmatig mee te zwijnen.

Echtgenote van een plastisch chirurg had er eentje voor haar zelf besteld aangezien haar man zijn eigen auto's had om mee te zwijnen :)

 

IRL : knappe bak, (met name binnenruimte) groter dan verwacht (dus nu pas ik ook eens fatsoenlijk in een Lamborghini ........ mocht de EM pot vallen), in een decente kleur niet (te) opvallend, plastieken bumperskirt moet je gelakt zijn, geen 'bewaarauto' (een Aventador zou ik voor altijd in de collectie willen houden. Dit heb je als daily en vervang je als een passende nieuwe uitkomt) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Ritsuke zei:

Bon, fix mij eens een weekend daarmee. :lolz: 

Bon, je moet wel wat duidelijker zijn!

weekend met Harry

weekend met Michel

weekend met de echtgenote van een plastisch chirurg

weekend met Olga

.....

:)

 

3 minuten geleden, tuscani zei:

al 30 verkocht :lol:

zalig, om eens eentje te kunnen tegenkomen.

Zouden dit jaar de eerste 5 geleverd worden in BE alleen wanneer is een groot ? Brussel weet zelfs niet wanneer de (al verkochte) demo binnenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid