Ga naar inhoud

Formula E


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Seizoen 4 van 'zzzzzzz' 'zzzzzzzzzzzzzz' 'iiiiiiiiiiiiii' is gestart. 

Blijven wel entertainende samenvattingen. Leuker dan F1 qua acties. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mercedes heeft een beeld van hun toekomstige Formula E racer op Instagram gepost 

Dat ziet er best goed uit vind ik. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenstaande is de algemene concept voor Formule E, er komt dus nog een ander kleurtje op. 

Nog een filmpje:

Ook met een HALO, moet eerlijk zeggen dat het niet zo hard opvalt, die verdwijnt wat door de algemene kleurkeuze en styling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 04/02/2018 at 10:15 PM, Monterey Jack said:

Botsauto's :lolz: 

 

riiiiie riiiieeee wiiiiee wiiiieee wiiiiieeee

 

Dat is echt de vuilbak van de pro piloten geworden. Zitten daar volgens mij allemaal wegens gebrek aan beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

riiiiie riiiieeee wiiiiee wiiiieee wiiiiieeee
 
Dat is echt de vuilbak van de pro piloten geworden. Zitten daar volgens mij allemaal wegens gebrek aan beter.


Idd, die gasten rijden volgens mij veel liever GT3 of DTM ofzo maar Formule E zal wel beter betalen denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Op middellange termijn is het dit waar constructeurs hun geld gaan inpompen :cry:

Echt hé... ik ben er ook echt bang voor! 

We kunnen maar één ding hopen en dat is dat de fans massaal afhaken, zodat constructeurs verplicht zullen zijn om terug in een andere richting te evolueren. 
Maar dat is best case scenario in mijn ogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, korneeldebruyn said:

 


Idd, die gasten rijden volgens mij veel liever GT3 of DTM ofzo maar Formule E zal wel beter betalen denk ik.

 

Beter betalen?

LOL

 

Je bedoelt "het is Formule E of ze hebben geen zitje meer". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Maxime S said:

Echt hé... ik ben er ook echt bang voor! 

We kunnen maar één ding hopen en dat is dat de fans massaal afhaken, zodat constructeurs verplicht zullen zijn om terug in een andere richting te evolueren. 
Maar dat is best case scenario in mijn ogen. 

Wat mij al stoort is het gebrek aan circuits. Stratenraces met auto's die uit mekaar spatten als je er nog maar naar kijkt ... wat een goed idee.

 

En vergeet dat afhaken maar. Alles voor het groene imago! Kunnen ze als constructeur pronken met hun uitslagen in "eco" races, om hybrides en op termijn elektrische auto's te gaan slijten. Dat daarvoor een heel contingent dieseltrucks wordt ingezet om dat hele circus te verhuizen daar zwijgen we rustig over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter betalen?
LOL
 
Je bedoelt "het is Formule E of ze hebben geen zitje meer". 


Maar zo’n Lotterer bijvoorbeeld. Je gaat me toch niet vertellen dat die geen zitje zou kunnen krijgen in een GT3 wagen? En Formule E lijkt me toch beter te betalen (grotere sponsors etc) of ben ik hier mis in?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, korneeldebruyn said:

Maar zo’n Lotterer bijvoorbeeld. Je gaat me toch niet vertellen dat die geen zitje zou kunnen krijgen in een GT3 wagen?

 

Waarom denk je dat?

Hoeveel fabrieksteams zijn er?

Hoeveel fabriekspiloten?

Als morgen een endurance team wordt opgedoekt heb je ineens pakweg 6 fabriekspiloten zonder zitje die ergens aan de bak moeten? Ik denk dat het dan pakken is wat er te krijgen valt, want er staan er genoeg aan de deur te kloppen om je plaats in te nemen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
56 minutes ago, Polygoon said:

@Monterey Jack volg je het nog een beetje?

Enkel de samenvattingen op YouTube. 

Leuk in zo een samenvatting, maar een hele race kijken lukt me niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Rosberg gaat dit weekend in Berlijn de nieuwe wagen rijden. Is blijkbaar aandeelhouder in Formula E, gelooft er wel in precies :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die race in Rome gezien afgelopen weekend. Saaiheid ten top, mannekes lief...

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Moet toch zijn dat dat een beetje leuk rijdt voor die mannen. Ik denk nu niet dat Rosberg het nodig heeft om daar nog wat te gaan meespelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Polygoon said:

't Moet toch zijn dat dat een beetje leuk rijdt voor die mannen. Ik denk nu niet dat Rosberg het nodig heeft om daar nog wat te gaan meespelen.

Lijkt mij puur voor de show, zijn YouTube-kanaal is ook zoiets. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Monterey Jack zei:

Lijkt mij puur voor de show, zijn YouTube-kanaal is ook zoiets. 

De v-log. Ik lig altijd neer als hij dat zegt :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Polygoon said:

't Moet toch zijn dat dat een beetje leuk rijdt voor die mannen.

Ik denk dat het voor de meesten dat of niks is. Precies of er zit daar ene tussen die liever Formule E dan WEC rijdt ofzo ... no way.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid