Ga naar inhoud

Formula E


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Op de eerste testdag toch al een seconde sneller dan de vorige snelste tijd. Die karren hebben blijkbaar een stapje gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Frekkel said:

Op de eerste testdag toch al een seconde sneller dan de vorige snelste tijd. Die karren hebben blijkbaar een stapje gezet.

Een serieuze stap, de V2 kan in tegenstelling tot de V1 ook een hele race rijden zonder autowissel. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/23/2018 at 2:03 PM, Polygoon said:

Gohja, net door die urban tracks trekken ze heel veel volk. Ik ben er ook geen grote fan van. 

Volk dat er geen kloten van kent en het niet interesseert ,wegens gratis binnen mogen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, Frekkel said:

Het is maar dat de tribunes bij F1 vol zitten met liefhebbers...

Eh ...

al eens gezien hoeveel een ticket kost? En hoeveel man dat betaalt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ir_fuel zei:

Volk dat er geen kloten van kent en het niet interesseert ,wegens gratis binnen mogen.

Noodzakelijk kwaad. Als ze die niet binnen laten dan kunnen ze niet tegen de sponsors zeggen dat er 100.000 man komt kijken, en dan hebben de teams minder kans om ne sponsor te vinden.

't is en blijft business, ook al is dat voor u niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, ir_fuel zei:

Eh ...

al eens gezien hoeveel een ticket kost? En hoeveel man dat betaalt?

 

 

En hoeveel mensen daar zijn op uitnodiging, en hoeveel successupporters, ... Ik zeg niet evenveel volk dat er geen kloten van kent en geen interesse heeft, maar ze zijn er ook.

Ik heb het nooit gevolgd wegens, nog voor het eerste seizoen begon, geen interesse. En geen tijd, maar dit jaar komen er toch een paar deftige piloten bij en wil ik het wel een kans geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/10/2018 om 20:09, Monterey Jack zei:

Maf hoeveel 'echte' merken daar nu al in zitten: Audi, BMW, Citroën, Jaguar, Mahindra, Mercedes en Nissan. Meer dan de helft van de teams wordt gesponsord door een klassieke autobouwer. 

Mercedes nog niet offcieel.

HWA heeft veel met Mercedes gedaan, maar die zijn weldegelijk onafhankelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Carlito said:

Mercedes nog niet offcieel.

HWA heeft veel met Mercedes gedaan, maar die zijn weldegelijk onafhankelijk.

Nog niet, als Toto Wolf zelf de vraag stelt aan Vandoorne, dat is toch wat je hier en daar leest, dan is het wel duidelijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 10/27/2018 at 1:46 PM, Monterey Jack said:

Zou het wel boeiend maken als men zoals in de MotoGP nog verschillende bandensoorten zou invoeren. 

Waarom?

Hoe meer het materiaal gelijk is hoe interessanter de race. Of vind je de F1 met zijn 10232095 compounds zoveel boeiender?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Waarom?

Hoe meer het materiaal gelijk is hoe interessanter de race. Of vind je de F1 met zijn 10232095 compounds zoveel boeiender?

Neen, maar zijn races zonder pitstop, met grotendeels gelijk materiaal. 

Door 2 types banden te voorzien zoals in de MotoGP krijg je toch nog een tactische factor. Je kan niet zeggen dat de races daar minder spannend zijn :D Al vermoed ik dat dit op een auto een ander effect gaat hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/10/2018 om 13:02, Frekkel zei:

 

Ik heb het nooit gevolgd wegens, nog voor het eerste seizoen begon, geen interesse. En geen tijd, maar dit jaar komen er toch een paar deftige piloten bij en wil ik het wel een kans geven.

Ik ga het dit jaar ook eens een kans geven.
De circuits en het geluid trekken nog altijd op niets, maar de auto's zien er wel al beter uit. Dat er wat deftige piloten gaan meedoen, waaronder Stoffel, is toch ook een pluspunt denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, Monterey Jack said:

Door 2 types banden te voorzien zoals in de MotoGP krijg je toch nog een tactische factor. Je kan niet zeggen dat de races daar minder spannend zijn :D Al vermoed ik dat dit op een auto een ander effect gaat hebben. 

Gewoon iedereen op dezelfde band. Ik vind dat in de motogp ook geen meerwaarde.

Trouwens, in de laatste races heb je goed kunnen zien hoeveel beter het starten op een soft compound is. Ik heb de indruk dat dat geen hol uitmaakt om een "hole shot" te kunnen doen de eerste helft van de race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/10/2018 om 21:47, Monterey Jack zei:

Een serieuze stap, de V2 kan in tegenstelling tot de V1 ook een hele race rijden zonder autowissel. 

 

Wat een enorme verbetering voor de sport :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/10/2018 om 21:52, ir_fuel zei:

Volk dat er geen kloten van kent en het niet interesseert ,wegens gratis binnen mogen.

Het trekt volk, creeert awareness en brengt geld op via merch en horeca. 

Het zijn niet allemaal kenners, nee dat niet, maar moet dat? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas als je die auto's eens op een normaal circuit ziet en niet op zo'n inner city go cart rondje, merk je pas hoeveel trager die zijn dan een formule 1 auto.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid