Ga naar inhoud

Formula E


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Ja, zelfs 'saaie' sporten of 'saaie' wedstrijden zie ik liefst integraal, met enkel wat hoogtepuntjes heb je de hele sfeer en finesses niet mee imho. Zo kijk ik ook naar veldrijden en wielrennen, en MotoGP bijvoorbeeld (eerste driekwart van de race is vaak voorspel maar je hebt dat soms nodig om de spectaculaire slotronden naar waarde te schatten).

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
Op 9/8/2020 om 23:52, dragonfly zei:

Stoffel pas 12de. Als je ziet wat De Vries elke keer doet begin ik te vrezen voor Stoffel z'n zitje

Wat bedoel je? Het is niet dat hij met straatlengtes voor finisht toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, dragonfly zei:

Krijgt toch veel klop 🙂 

Ik snap uw definitie van klop krijgen niet vrees ik. Voor zover ik weet was De Vries wel vaak de betere in de qualificatie (wegens gunstigere indeling van de groepen?), maar was Vandoorne toch meestal de betere in de race. En als je kijkt naar de punten heeft Vandoorne er toch nog altijd meer. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Frekkel zei:

Ik snap uw definitie van klop krijgen niet vrees ik. Voor zover ik weet was De Vries wel vaak de betere in de qualificatie (wegens gunstigere indeling van de groepen?), maar was Vandoorne toch meestal de betere in de race. En als je kijkt naar de punten heeft Vandoorne er toch nog altijd meer. 

Een echte fan 🙂 

Laat ons hopen dat de auto voor 2021 wat beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, dragonfly zei:

Een echte fan 🙂 

Laat ons hopen dat de auto voor 2021 wat beter is.

Ik probeer niet door een roze bril te kijken. De Vries heeft wel bewezen dat hij in zijn eerste seizoen snel kan zijn, soms sneller dan Van. Maar ik vind wel dat zijn racepace lager ligt en dat hij zeer veel foutjes maakt. Vooral in de remzones.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Frekkel said:

Ik probeer niet door een roze bril te kijken. De Vries heeft wel bewezen dat hij in zijn eerste seizoen snel kan zijn, soms sneller dan Van. Maar ik vind wel dat zijn racepace lager ligt en dat hij zeer veel foutjes maakt. Vooral in de remzones.

Vandoorne is gewoon vrij constant, maakt geen grote indrukken in de race, maar ook geen fouten. De Vries is sneller maar maakt meer fouten. 

Vandoorne staat nu ook maar bovenaan omdat de rest veel steken liet vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Monterey Jack zei:

Vandoorne is gewoon vrij constant, maakt geen grote indrukken in de race, maar ook geen fouten. De Vries is sneller maar maakt meer fouten. 

Vandoorne staat nu ook maar bovenaan omdat de rest veel steken liet vallen.

Over minimaliseren gesproken. Hij heeft toch al mooie inhaalmanoeuvres laten zien. Net als verdedigende moves. Zijn eerste seizoen vond ik hem te braaf, maar dit seizoen is hij een stukje agressiever zonder er over te gaan. Rijdt mooi beredeneerd. De Vries is soms sneller, en heeft het dan ook vaak te danken aan een gunstigere qualificatiegroep. Qua racepace is de Hollander ook niet de helft van de tijd sneller. Laat ons ook niet vergeten dat de Mercedes niet op het niveau staat van de toppers. Het afdoen als 'omdat de rest steken liet vallen is oneer aandoen vind ik. In dit kampioenschap wordt iedereen wel eens getroffen door pech of mindere omstandigheden. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoffel is gewoon een klasbak.

Je moet in de autosport altijd alle puzzelstukjes bij elkaar krijgen om vooraan te rijden, maar rijden kan die jongen wel.

Ik heb ooit een paar races van hem in de F2 gezien op Francochamps. Zijn rempunten zijn als een Zwitserse klok.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid