Ga naar inhoud

Formula E


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

9 minutes ago, dragonfly said:

Hij verloor de auto 😞 

 

 

Vooral een serieuze jump dus naar buiten en geen plek meer om te corrigeren :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blijft wel net de botsauto's op de kermis 😁 Die crash van De Vries bijvoorbeeld :fp: Mooie race wel van Stoffel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Dat blijft wel net de botsauto's op de kermis 😁 Die crash van De Vries bijvoorbeeld :fp: Mooie race wel van Stoffel.

Die dingen zijn nerveus achteraan bij 't remmen. Door de hobbels + re-gen ook denk ik. Foutjes lijken zo al snel op karting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Lotuzzz said:

Die dingen zijn nerveus achteraan bij 't remmen. Door de hobbels + re-gen ook denk ik. Foutjes lijken zo al snel op karting.

Plus all-weather banden en zeker  de stratencircuits. Maar toch zie je daar toch opmerkelijk meer opportunistische moves die ik enkel een pannenkoek in Mario Kart zie doen vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Monterey Jack zei:

Maar toch zie je daar toch opmerkelijk meer opportunistische moves die ik enkel een pannenkoek in Mario Kart zie doen vind ik.

Vind ik ook, heeft niets met racen te maken 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat rode raketlicht achteraan herinnert er mij aan , zouden ze wat van de sensatie willen overhevelen van dit?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat is dat daar in Valencia :lolz: Vandoorne eerst op Pole maar die dan kwijt door non-conforme banden. Blijkbaar een verkeerde set geplaatst. Als resultaat als 24e en laatste mogen vertrekken.

Nu dan de race. Is een van de eerste keren op een echte baan, met grindbak ipv muren. Doe daar nog wat regen bij en het is eigenlijk te gek voor woorden :lolz: 47 minuten race maar wel 5 safety-cars en wat full-course yellow. Minstens de helft van de race dus achter de Mini Electric Pacesetter gereden :fp:

Dan nog een heel stuk van het veld met een lege batterij voor het einde :lolz: Auto's die stilvallen in de laatste ronde, anderen die gediskwalificeerd worden omdat ze de uitloop ronde stilvallen,...

Vandoorne zo van p24 naar p3 😂

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ir_fuel said:

Ja wat was me dat :lolz: 

Ineens ziet De Vries Vandoorne staan :lolz: 

12 van de 24 aan de streep geraakt, met nr 12 op 3 minuten ofzo :lolz: Die reden 2 ronden eerder binnen de minuut achter de safetycar :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit weekend de E-Prix in Londen, half indoor :lol: Start/finish ligt in the Excel, rijden dan buiten. Wat een bizar circuit :D 

Rondje:

 

Verslag 1e race:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 races van het einde waren er trouwens nog 15 titelkandidaten :lolz: Allemaal door hun qualifying-format, de mannen die vooraan staan in het kampioenschap moeten eerst de baan op, dus rijden op een vuilere piste. Ook regen heeft vaak zijn impact. 

image.thumb.png.289ff98764fe8d648e4eb66f1680d48a.pnghttps://the-race.com/formula-e/formula-es-15-way-title-fight-isnt-as-good-as-it-seems/

Dit weekend trouwens ook 2x 8 minuten attack mode ipv 4 minuten, uit vrees voor te veel treintje rijden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was dat vanmiddag :o 

Tot aan de 2e Safety Car geen probleem voor Vandoorne. Tijdens de 2e SC rijdt Di Grassi de Pit in vanop de 5e plek ofzo, maar in de pit mag je sneller rijden dus komt buiten als 1e :fp: Na de herstart knalt Rowland in de flank van Vandoorne en game over. Weg overwinning en weg 2e plek in het WK :( 

https://the-race.com/formula-e/how-audi-so-nearly-pulled-off-its-pitlane-cut-through-win/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/7/2021 om 20:39, Monterey Jack zei:

Dit weekend de E-Prix in Londen, half indoor :lol: Start/finish ligt in the Excel, rijden dan buiten. Wat een bizar circuit :D 

Rondje:

 

Verslag 1e race:

 

 

Jesus f*ing Christ ... eerste video gedurende 30 seconden bekeken ... lijkt wel of je naar een onboard zit te kijken van een kindje dat met zo'n elektrisch huurautotootje op de zeedijk slalom rijdt tussen van die betonblokken die wandeldijk van rijbaan scheiden. :fp:   FFS, wie kijkt daarnaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, gTa said:

Jesus f*ing Christ ... eerste video gedurende 30 seconden bekeken ... lijkt wel of je naar een onboard zit te kijken van een kindje dat met zo'n elektrisch huurautotootje op de zeedijk slalom rijdt tussen van die betonblokken die wandeldijk van rijbaan scheiden. :fp:   FFS, wie kijkt daarnaar?

Ik heb er al een paar niet gekeken maar die races zijn interessanter dan de gemiddelde F1 race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enfin, bekijk de samenvatting van hierboven en je weet genoeg.

Dat is wat anders dan "wacht op 1 seconde afstand, activeer DRS, rijd erlangs" (allez toch als je Mercedes of Red Bull bent, de rest doet sowieso niet mee).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Ik heb er al een paar niet gekeken maar die races zijn interessanter dan de gemiddelde F1 race.

 

1 uur terug, Frekkel zei:

Is indd vrij entertainend.

 

ik kan het bijna niet geloven

maar ik heb tot nu toe nooit redenen gehad om aan jullie woord te twijfelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, gTa said:

ik kan het bijna niet geloven

maar ik heb tot nu toe nooit redenen gehad om aan jullie woord te twijfelen

Het is anders, Londen dit weekend was ook weer een serieus potje botsauto's, maar het is wel entertainend. 

Het is ook tactisch heel entertainend, zeker met die Attack modes, waar je een 'long-lap' moet nemen zoals in de MotoGP maar dan wel meer vermogen hebt nadien voor een bepaalde tijd. Je moet ze dus ook opgebruiken, dus vaak vallen ze dan een plek terug en moeten ze weer gaan inhalen om er voordeel uit te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maw 't zit ook tjokvol kunstgreepjes om het spannend te houden

long lap + boost ... of bandenmanagement ... of fuel flow ... of battery power management ... of ... of ...

Gewoon rechttoe rechtaan racen, graag. Voluit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid