Ga naar inhoud

Welke 991.2 GT3?


BMWMB

Welke 991.2 GT3?  

82 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke 991.2 GT3?

    • Touring, met manuele versnellingsbak
    • Met spoiler en manuele versnellingsbak
    • Met spoiler en PDK


Aanbevolen berichten

Keuze 2, je wilt sowieso manueel en een touring lijkt te veel op je gts.
Plus Het kind in u wilt grote velgen en spoilers ( niet verkeerd bedoeld he, ik ben ook zo als ik naar de hotweels van mijn zoon kijk) 
 
herinner me nog dat je bij je huidige ook nog twijfelde voor de spoiler na te plaatsen. 

Wat zou JIJ kiezen?
Puristen met een handbak ....maar wel met automatisch tussengas! :lol:
 
Ik zou wachten op de RS [emoji14] 

Heeft uw Spyder dat ook niet?
[mention=86]bmwmb[/mention] aan de kassa gevraagd [emoji4]

Zalige functie!
Manuele Clubsport.

Clubsport sowieso, alsook de vaste carbon 918 kuipen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem vooral wat je zelf wil, niet wat het meest punten gaat scoren op een autoforum ;) 

aangepast door 3000
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, 3000 zei:

Neem vooral wat je zelf wil, niet wat het meest punten gaat scoren op een autoforum ;) 

Inderdaad maar BMWMB twijfelt altijd. Zie het als een hulplijn bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem vooral wat je zelf wil, niet wat het meest punten gaat scoren op een autoforum [emoji6] 

Inderdaad maar BMWMB twijfelt altijd. Zie het als een hulplijn bellen. 

Mijn keuze is al gemaakt.
Ik heb dit topic geopend omwille van de discussie spoiler of niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enigste reden dat ik hem zonder spoiler zou nemen, is om niet op te vallen.  Uiteindelijk zou ik zo’n auto kopen voor mezelf en de spoiler er op laten, maken nu eenmaal de looks van een GT3 en een handbak is een no brainer.  Jammer wel dat het geen 7-bak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Salokin zei:

Enigste reden dat ik hem zonder spoiler zou nemen, is om niet op te vallen.  Uiteindelijk zou ik zo’n auto kopen voor mezelf en de spoiler er op laten, maken nu eenmaal de looks van een GT3 en een handbak is een no brainer.  Jammer wel dat het geen 7-bak is.

Wut?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de liefhebbers:

 

Manueel

Quote

klassieke mechanische sper

PDK

Quote

elektronisch gestuurd differentieel

 

Ik vraag me af hoeveel er voten op basis van "gevoel" en hoeveel er effectief met beide gereden hebben. (Niks mis met kiezen op basis van "gevoel", fwiw)

Mbt. een oude manuele vs. een tussengas manuele (in sportstand): je moet nog altijd ontkoppelen en uw rechterhand van het stuur halen. Dat is al meer betrokkenheid dan bij PDK. Je kan trouwens ook opschakelen zonder ontkoppelen in de nieuwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jokke_vlo zei:

Die 7 is enkel om te eco runnen, qua rijden heeft dat NUL toegevoegde waarde

Als je aan een constante van 170 km/u rijdt dan wordt het monotone motorlawaai door de hoge toeren storend, geen idee hoe hoog je dan met een GT3 in toeren zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Salokin said:

Als je aan een constante van 170 km/u rijdt dan wordt het monotone motorlawaai door de hoge toeren storend, geen idee hoe hoog je dan met een GT3 in toeren zit.

Zelfde vergelijking met de 7 traps M-DKG idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je aan een constante van 170 km/u rijdt dan wordt het monotone motorlawaai door de hoge toeren storend, geen idee hoe hoog je dan met een GT3 in toeren zit.

 

Miljaar ! [emoji4]

 

Het storende monotone motorlawaai van een GT3 ........ niet dat ik niet snap wat je wil zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de liefhebbers:
 
Manueel
klassieke mechanische sper
PDK
elektronisch gestuurd differentieel
 
Ik vraag me af hoeveel er voten op basis van "gevoel" en hoeveel er effectief met beide gereden hebben. (Niks mis met kiezen op basis van "gevoel", fwiw)
Mbt. een oude manuele vs. een tussengas manuele (in sportstand): je moet nog altijd ontkoppelen en uw rechterhand van het stuur halen. Dat is al meer betrokkenheid dan bij PDK. Je kan trouwens ook opschakelen zonder ontkoppelen in de nieuwe.


Het rijdt idd heel plezant, ook met tussengas knopje aan ! Ik zou het heel hard missen in mijn keuze en mis het vandaag op de GTS ook meermaals.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Salokin said:

Als je aan een constante van 170 km/u rijdt dan wordt het monotone motorlawaai door de hoge toeren storend, geen idee hoe hoog je dan met een GT3 in toeren zit.

Dan koop je beter een 7-reeks diesel :P
Als je zo'n compromissen wil dan koop je beter geen GT3

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid