Ga naar inhoud

Welke 991.2 GT3?


BMWMB

Welke 991.2 GT3?  

82 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke 991.2 GT3?

    • Touring, met manuele versnellingsbak
    • Met spoiler en manuele versnellingsbak
    • Met spoiler en PDK


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, Alexx zei:

Geen probleem. Altijd welkom. 
sorry voor de offtopic.. maar vandaag was crazy. Mega trots :inlove: sorry voor mijn enthousiasme :P 

 

 

671CF2D6-B306-4F01-978E-AFF9BB75FA5E.jpeg

Wees maar trots. Ondernemen is niet eenvoudig, go for it :)

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, PJH zei:

Wees maar trots. Ondernemen is niet eenvoudig, go for it :)

+1

En wees niet beschaamd (is heel moeilijk) als het eens wat minder gaat... Constant jezelf motiveren en optrekken en blijven beuken is wat op lange termijn voor succes zal zorgen.

Ben nu +-20jr zelfstandige en trust me, je gaat ooit donderwolken tegenkomen... Blijven gaan is dan de boodschap! 

Het is niet omdat het begin moeilijk is dat dat zo blijft, vice versa idem... Als je denkt 'yes nu gaat het vlot' wees maar zeker dat ge nog kletse op u gezicht gaat krijgen.

Gewoon ten allen tijde uw best blijven doen en ni op 'ralenti' beginnen cruisen.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/7/2020 at 12:58 PM, Jokke_vlo said:

Facebook even gestaan, en via Freddy Loix ergens in een of andere website alleen voor garagisten. Moet er eens werk van maken om hem ergens wat meer in the picture te zetten. 

Als je van uw kant wil opleggen wil ik hem ruilen tegen 1 van de meest gerenommeerde sportwagens van de laatste 30j. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Niko80 zei:

Als je van uw kant wil opleggen wil ik hem ruilen tegen 1 van de meest gerenommeerde sportwagens van de laatste 30j. 

Wat 'm zegt, @Jokke_vlo, is dat ge tegen uwe P en nog nen bak Duvel naar huis moogt met zijnen MX-5. :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid