Ga naar inhoud

Mooiste auto op de markt?


Gast exTB

Aanbevolen berichten

Tikje overstyled misschien, maar bijzonder indrukwekkend irl.

S-coupe valt nog moeilijk te verdedigen na het zien van onderstaande video. To be fair, kleur doet 'm geen deugd, maar op zich zoeken we wel een auto die in elke kleur mooi is.

De "eenvoud" van de F-type blijft me wel aanspreken, maar die Vanquish is inderdaad wel heel moeilijk te weerstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een S-klasse cabrio een bloedmooie auto. Misschien wel 'de mooiste'.

mercedes-benz-s-klasse-cabrio-s-500-amg-

 

 

Maar ik vind een G11/G12 7-reeks, zonder biased te willen overkomen, ook een ongelofelijk mooie auto.

 

6480107_2015-bmw-730ld-with-m-sport-pack 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, tuscani zei:

er zijn zoveel mooie wagens, maar als ik een mooie wagen moet kiezen die ook praktisch is. (dus geen am of zo)

 

2018-range-rover-sport-p400e-1.jpg

 

Die staat hier sinds vorige week ook in de straat. Volledig zwart-zwart-zwart. Is wel groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen grote Lambo fan, maar als je puur het design bekijkt is dat toch echt heel goed gedaan. Alles klopt met veel oog voor detail. Bijvoorbeeld deze velg alleen al is pure kunst op zich. In heel dat design van Lamborghini zit toch iets wat Ferrari bijvoorbeeld niet heeft.

DPIk7WzW0AIfcuc.jpg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen grote Lambo fan, maar als je puur het design bekijkt is dat toch echt heel goed gedaan. Alles klopt met veel oog voor detail. Bijvoorbeeld deze velg alleen al is pure kunst op zich. In heel dat design van Lamborghini zit toch iets wat Ferrari bijvoorbeeld niet heeft.
DPIk7WzW0AIfcuc.jpg&key=1f0eae3077af81790e4eb40a7cb61fe6d9ddb5daa0acebc97070d94eadf49f21


Wow.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb in zo’n LC gezeten op het salon en damn, dat interieur vind ik echt fantastisch. Materialen voelen allemaal echt zo goed aan en vind het ook eens wat anders dan alle Duitse merken.

Zo’n LC500 met die heerlijk klinkende 8-cilinder is echt wel een dik hok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, bossie said:

F type al wat beu gezien.

Beetje ironisch dat je dan een 911 en een Cayman kiest, niet?

Meeste mensen zeggen dan iets exotischer zoals een 570GT en een 4C bv...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid