Ga naar inhoud

bathurst 12h


#166

Aanbevolen berichten

Thanks! Vervisch mag op P2 vertrekken. Sterk.

Ook benieuwd naar Dries Vanthoor. Jammer voor Laurens dat ze een probleem hadden met de benzinetoevoer waardoor ze maar enkele rondjes hadden om te kwalificeren. Vertrekt vanop P18.

En dan Maxime Soulet met de Bentley op P12. Ook iemand die ik graag zie rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Lijkt me dicht bijeen te liggen als je naar de FP’s kijkt. Marciello doet het zoals altijd weer heel goed (steengoede piloot btw!), maar ook de Audi’s van oa. Vervisch en Van der Linde kwamen sterk voor de dag. En last but not least de lijkt de Bentley van Soulet en Soucek ook sterk voor de dag te komen op dit circuit. Zou hun wel graag eens zien winnen met de nieuwe bolide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Aston Martin verliest 2 plaatsen door te snel te rijden in de pits.

Lello dus op P1 [emoji14]
70d02c2ca7caad74d16f9a9da71eeee3.jpg

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

schoon koerske. nooit echt een fan geweest van BOP, maar hier werkte het wel.

hoopte op een aston martin overwinning, maar hele knappe laatste stint van de #912. dat inhaalmanoeuvre op de berg was subliem. ook goed van porsche om die jonge gasten een kans te geven.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Mich zei:

Campbell vreest ni he... schitterende piloot

 

dennis in de AM zag 'm nooit komen (niemand eigenlijk :)). compleet onverwacht. het inhalen van de BMW was op het randje, maar mostert liet de deur open. goede beslissing van de racedirectie om niet te penaliseren.

ik heb het palmares van campbell en olsen moeten opzoeken, volg het niet meer zo nauwkeurig als een aantal jaren geleden, en het valt op dat ze vrij snel beslissen om hun éénzitterscarrière opzij te schuiven. is waarschijnlijk ook van (financieel) te moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, #166 said:

dennis in de AM zag 'm nooit komen (niemand eigenlijk :)). compleet onverwacht. het inhalen van de BMW was op het randje, maar mostert liet de deur open. goede beslissing van de racedirectie om niet te penaliseren.

ik heb het palmares van campbell en olsen moeten opzoeken, volg het niet meer zo nauwkeurig als een aantal jaren geleden, en het valt op dat ze vrij snel beslissen om hun éénzitterscarrière opzij te schuiven. is waarschijnlijk ook van (financieel) te moeten.

denk datje het ni moet onderschatten vandaag de dag... als piloot. oververzadigde markt voor topzitjes. Er moet brood op de plank komen he dus het komt erop aan om de beste deals te bekomen ipv de mooiste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige duels inderdaad. Inhaalmanoeuvers van Campbell waren genieten

 

 

Blijft toch echt wel een challenging circuit!

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Typisch Campbell : here you got time to have a drink and talk a bit to the crew... terwijl je met bijna 300 per uur naar beneden gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid