Ga naar inhoud

Citroen Lovers


tuscani

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Nieuwe Berlingo komt op chassis van nieuwe Peugeot 508 en met een 130pk diesel. Autoliefhebberij straal je er niet mee uit, maar het blijft een ideale realworld tweede wagen. En eindelijk ietwat pk's (en koppel) voorhanden. 

 

Tot zover mij praktisch getinte post van de dag, ik ga nog wat liftoffoversteeren met de Fiesta :inlove: :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik vind dat precies nog altijd heul veul geld voor een Xantia. Misschien iets voor @GTX:D 

Hahaha wel nog een knappe wagen. De prijs is ergens wel correct, veerbollen kosten iets van 1000 euro.

Ik denk dat die wel zal weggaan voor 1200-1300.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Dirk75 zei:

Een leuke video :-) 

 

 

Bij de Audi en mindere mate de Citroën wordt er wel wat later tegengestuurd. Bij de Fiat en Merc sturen ze al tegen 50cm voor de stippellijn. De Audi zit er mijn zijn wiel al bijna over...

Wel zalig die ophanging te zien werken over die hobbels. Ik herinner me als kind nog achterin mijn pa zijn Audi 100, daar vloog je bijna tegen het dak bij iets te enthousiast genomen vluchtheuvels :lol:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jochen zei:

Hoe zalig is dit:

https://www.2dehands.be/autos/citroën/xantia/citroen-xantia-1-8i-benzine-75000km-403540977.html

Staat vol krassen maar de helft valt er precies nog uit te polieren. 1500€ en bollen maar!

vriendin van de vrouw heeft haar Xantia net van de hand gedaan. Was wel een 1.6, maar eentje van 2001 met geen 110k km. Was al vanalles aan gedaan, enkel de remleidingen moesten vernieuwd worden. Is van de hand gegaan voor 450 euro.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
5 uren geleden, 3000 zei:

Nieuwe Berlingo komt op chassis van nieuwe Peugeot 508 en met een 130pk diesel. Autoliefhebberij straal je er niet mee uit, maar het blijft een ideale realworld tweede wagen. En eindelijk ietwat pk's (en koppel) voorhanden. 

 

Tot zover mij praktisch getinte post van de dag, ik ga nog wat liftoffoversteeren met de Fiesta :inlove: :lol:

Komt deze ook in bestelwagenuitvoering? Heeft blijkbaar ook een  asian 8 traps automaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75

Voor mij persoonlijk in die periode:

meesturende achteras

elektrische ramen

airco

comfort en weggedrag . De ideale mix

de prijs tov de toenmalige concurrenten

eerste auto die onder de 10 seconden zat tot 100, voor mij althans.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid