Ga naar inhoud

WLTP


Gast wooter

Aanbevolen berichten

On 12/4/2019 at 1:04 PM, Le Capri Mauve said:

Laten we niet vergeten in welke richting de huidige groene evolutie gaat en wat er vooral moet gered worden. Een gemeente met 1000 naphte autos mag niet naar 500 terugvallen maar mag wel naar 2000 teslas groeien.

nafta in het Nederlands

nafte in het dialect voor benzine (hoewel wat anders)

naphta in het Engels

Andere combinaties zijn niet toegestaan! Waarvoor dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/12/2019 om 12:14, ICM zei:

nafta in het Nederlands

nafte in het dialect voor benzine (hoewel wat anders)

naphta in het Engels

Andere combinaties zijn niet toegestaan! Waarvoor dank.

En naphte in t Gents cultuurbarbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Financial Times meldt dat de wanhoop nabij is voor vele autoconcerns. Last-minute maatregelen om zo snel mogelijk die 100 g/km te halen is niet exclusief voor Mercedes. Ook Ford plant een mild hybrid versie van het gros van hun modellen. Ook bij Mazda is het snoeien geblazen. Hun Skyactiv-X moet het een en ander rechtzetten, maar in de hoek van de leuke auto’s, bijvoorbeeld de MX-5, gaat het één en ander op de schop.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Financial Times meldt dat de wanhoop nabij is voor vele autoconcerns. Last-minute maatregelen om zo snel mogelijk die 100 g/km te halen is niet exclusief voor Mercedes. Ook Ford plant een mild hybrid versie van het gros van hun modellen. Ook bij Mazda is het snoeien geblazen. Hun Skyactiv-X moet het een en ander rechtzetten, maar in de hoek van de leuke auto’s, bijvoorbeeld de MX-5, gaat het één en ander op de schop.


Zijn bepaalde merken uitgezonderd ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ICM zei:

Afhankelijk van productieaantallen. Lage producties zijn vrijgesteld.

Splitsing van merken, schaalverkleining speciaal voor de sportauto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, msxx zei:

Splitsing van merken, schaalverkleining speciaal voor de sportauto's.

meer eenheidsworst

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
19 minutes ago, Polygoon said:

De WLTP zou dichter bij de realiteit liggen dan vorige meetmethode, heeft iemand hier al realistische ervaring mee?

Hoe verhoudt zich dat tegen de realiteit? 

Hangt af van uw gebruik. Voor EVs kom je bijvoorbeeld een heel stuk dichter in de buurt als je u houdt aan stadsverkeer en netjes rijdt waardoor je energie kan recupereren. Als je meer snelweg gaat doen dan zal dat er verder af zijn. Andersom, als je met verbrandingsmotor veel lange afstanden doet en buiten de stad rijdt, zal je dichter in de buurt komen dan dat je constant rond de kerktoren rijdt met koude motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid