Rabbit 2.710 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Audi boert lustig verder https://www.autoblog.nl/nieuws/levering-audi-a6-en-a7-gestopt-nieuw-schandaal-aanstaande-109277 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 9.994 Geplaatst: 4 juni 2018 Delen Geplaatst: 4 juni 2018 Weet niet goed waar zetten. Rapport over de hervorming in het Brussels gewest. Vooral de paragraaf bij de berekening voor bv Ferrari is opmerkelijk. https://www.bruzz.be/mobiliteit/groene-autobelasting-gunstig-voor-zware-suvs-2018-06-04 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.870 Geplaatst: 4 juni 2018 Delen Geplaatst: 4 juni 2018 3 minuten geleden, tuscani zei: Weet niet goed waar zetten. Rapport over de hervorming in het Brussels gewest. Vooral de paragraaf bij de berekening voor bv Ferrari is opmerkelijk. https://www.bruzz.be/mobiliteit/groene-autobelasting-gunstig-voor-zware-suvs-2018-06-04 Tijd om in Brussel een kantoortje te huren zeker 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joske 670 Geplaatst: 6 juni 2018 Delen Geplaatst: 6 juni 2018 http://m.standaard.be/cnt/dmf20180606_03548194//VW krijgt het ook nie op tijd klaar.Ik snap dat niet. Ze weten al hoe lang dat het ging komen. En nu ineens is t overal paniek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Ik vraag me af hoe lang Tesla hun fabrieken moeten sluiten om aan WLTP te voldoen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.209 Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Ik hoop niet te lang, ze kunnen nu al niet volgen 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 3.991 Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 12 uren geleden, Joske zei: Ik snap dat niet. Ze weten al hoe lang dat het ging komen. En nu ineens is t overal paniek. Denk toch dat je het onderschat - Kost constructeurs bakken geld - Homologatie is niet van de poes (model y moet gehomologeerd worden in iedere mogelijke motorisatie + ieder mogelijke optie) - Strenge regulering waar het voor sommige merken inderdaad niet echt evident is om ze WLTP conform te maken (bv. Porsche) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Ze hebben zich natuurlijk niet geholpen door de bestaande NEDC testen te omzeilen door sjoemelsoftware. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.855 Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 3 hours ago, wooter said: Ze hebben zich natuurlijk niet geholpen door de bestaande NEDC testen te omzeilen door sjoemelsoftware. Ze kunnen het misschien nog eens proberen he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joske 670 Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Denk toch dat je het onderschat [emoji848] - Kost constructeurs bakken geld - Homologatie is niet van de poes (model y moet gehomologeerd worden in iedere mogelijke motorisatie + ieder mogelijke optie) - Strenge regulering waar het voor sommige merken inderdaad niet echt evident is om ze WLTP conform te maken (bv. Porsche)Ja, dat besef ik dat dat handen vol geld kost, maar ze wisten het al relatief lang he. Dan kunt ge u daar toch op voorbereiden. Een nieuw model van januari dit jaar had al lang moeten voldoen aan die regels van volgend jaar?Alle zo zou ik als simpele boer redeneren he. Nu lijkt het of ze alles in een paar maanden willen regelen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.351 Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Iedere beslissing moet door 365 commitees hé Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 27 juni 2018 Delen Geplaatst: 27 juni 2018 https://www.automobilwoche.de/article/20180627/Agenturmeldungen/306279989/probleme-mit-wltp-vw-muss-autos-auf-ber-flughafen-abstellen#.WzNFEl-9hj0.twitter VW moet 200000 auto's parkeren op een luchthaven omdat ze niet door de WLTP geraken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.236 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 @Phil hoe kan het dat een 420dA gevoelig meer uitstoot dan een 520dA beide met zelfde vermogen? Als er op de 5 iets extra voor uitstoot, komt die update dan ook naar de 4? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.466 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 G30 is gewoon een modernere wagen. En 6gr is toch ook niet gigantisch veel verschil? 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.533 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Zo is het maar net. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.236 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 12 minutes ago, Tommie said: G30 is gewoon een modernere wagen. En 6gr is toch ook niet gigantisch veel verschil? Wel als je fleet policy zegt dat maximum uitstoot 120gr is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.466 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Da's kut. En tegelijk vreemd ook he, want 120gr is geen fiscale grens. Maar bon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.656 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 1 uur geleden, Tommie zei: G30 is gewoon een modernere wagen. En 6gr is toch ook niet gigantisch veel verschil? Herkenbaar: E220d Break AMG-line met 20 inch stoot minder uit dan een CLA200d DCT op 16 inch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.533 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 1 hour ago, Tommie said: Da's kut. En tegelijk vreemd ook he, want 120gr is geen fiscale grens. Maar bon! Alles voor het milieu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.236 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 2 hours ago, Tommie said: Da's kut. En tegelijk vreemd ook he, want 120gr is geen fiscale grens. Maar bon! Ze doen het om onderscheid te kunnen maken in levels, alles wat ik enigszins overwoog valt er wel net buiten met 2-3gram Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dirk75 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 (aangepast) 2 uren geleden, vince522 zei: @Phil hoe kan het dat een 420dA gevoelig meer uitstoot dan een 520dA beide met zelfde vermogen? Als er op de 5 iets extra voor uitstoot, komt die update dan ook naar de 4? Banden en velgenkeuze. Evolutie van de motor abc versies B47. https://www.bmwblog.com/2017/11/20/four-cylinder-bmw-diesels-get-first-big-update/ Quote The development focus of the B47TÜ1 and B37TÜ1 was clearly not on the subject of performance, but the profound changes show their effect elsewhere: The EU consumption, according to NEDC, and therefore also the CO2 emissions fall with the change by four to five percent. Most of these savings goes to improved thermodynamics, for which two-stage charging is an essential foundation. Higher injection pressures as well as detailed improvements in the shapes and surfaces of cylinder liners and pistons, belt drive and oil supply also contribute to lower fuel consumption. Andere versnellingsbakverhoudingen? De 4 reeks sportiever afgesteld dan de 5. 3 juli 2018 aangepast door Dirk75 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dirk75 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 56 minuten geleden, William Blake zei: Herkenbaar: E220d Break AMG-line met 20 inch stoot minder uit dan een CLA200d DCT op 16 inch Sjoemelsoftware Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwoemba 1.081 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 1 uur terug, vince522 zei: Ze doen het om onderscheid te kunnen maken in levels, alles wat ik enigszins overwoog valt er wel net buiten met 2-3gram Harder werken verdomme! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.209 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 7 uren geleden, vince522 zei: Ze doen het om onderscheid te kunnen maken in levels, alles wat ik enigszins overwoog valt er wel net buiten met 2-3gram Mission accomplished door de fleet manager denk ik dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liquid Li0n 590 Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Nu is dat een world test dus hoe zit dat bij Amerikaanse en Aziatische merken dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.