Ga naar inhoud

2019 Toyota Supra


fuxhound

Aanbevolen berichten

d3tkplkcjh2zqlc3q7ry.jpg

alcgqv8nuxxyzpdnzpel.jpg

Het ergste van al lees je hier...dank u EUROPA 🤬

That’s with the B58B30, 3.0-liter turbo straight six that you get in the M240i. We Americans will be getting that with 382 horsepower and 369 lb-ft of torque, up about 50 hp from the Europeans who have to deal with a particulate filter.

Wil dus ook zeggen dat de M140i - M240i van 340pk naar 332pk gaat, wel nog meer dan de 326pk van de M135i lci

https://jalopnik.com/oh-cool-its-the-toyota-supra-and-bmw-z4-just-hanging-ou-1827837643?utm_campaign=socialflow_jalopnik_facebook&utm_medium=socialflow&utm_source=jalopnik_facebook

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
10 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Gezien op de ring, nog te stil en teveel body roll. 

Goed genoeg dat hij ze body roll mogen behouden dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Hij wordt straks officieel voorgesteld in Detroit. Zal nog niet in Brussel staan. Officiële première in Europa is voorzien voor Genève.

In België zijn de 75 exemplaren zo goed als uitverkocht, het kan mss nog als je lid wil worden van de "900" club.  Van de 3 liter zullen er initieel 900 worden gebouwd.

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg het niet gemakkelijk, maar deze kan precies wel een breder spoor gebruiken, de wielen mogen er wat meer uitkomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkant vind ik niet zo super. De achterkant vind ik wel vet. De wielen vind ik ook niet fameus, op test auto's zaten er mooiere wielen tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/12/2018 om 14:31, lancer-evo zei:

Hij wordt straks officieel voorgesteld in Detroit. Zal nog niet in Brussel staan. Officiële première in Europa is voorzien voor Genève.

In België zijn de 75 exemplaren zo goed als uitverkocht, het kan mss nog als je lid wil worden van de "900" club.  Van de 3 liter zullen er initieel 900 worden gebouwd.

Zijn dat er dan 900 voor de Europese markt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid