Ga naar inhoud

2019 Toyota Supra


fuxhound

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
2 uren geleden, Tommie zei:

Is dit het interieur van de Supra of de Z4? 🤔

Crazy! Is effectief gewoon interieur van de Z4 maar met de afwerking van de low-end BMW's (zie stuur, bediening airco).

Dit wordt lachen 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
1 uur terug, Stancke zei:

Crazy! Is effectief gewoon interieur van de Z4 maar met de afwerking van de low-end BMW's (zie stuur, bediening airco).

Dit wordt lachen 😀

 

Ik weet niet wat daar mee te lachen valt. Z4 is gewoon een low budget  bmw.

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
3 uren geleden, Tommie zei:

Oei. Hoe zie je dat?

De z3 en z4 zijn gewoon rechtstreekse concurrenten van de Mazda mx5 ea. Met een premium prijs.

Wil je een echte bmw roadster, was de z8 een optie. Kwalitatief is de z4 dan ook een gewone 3 reeks.

Niet meer of minder.

Wat niet wil zeggen dat het een slechte auto is.

Bmw kennende zal er wel een 30i en een 40i ingelepeld worden. En wie weet een 18i...met 150pk

hybride?

welke motoren komen in de supra in aanmerking?

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Dirk75 said:

De z3 en z4 zijn gewoon rechtstreekse concurrenten van de Mazda mx5 ea. Met een premium prijs.

Wil je een echte bmw roadster, was de z8 een optie. Kwalitatief is de z4 dan ook een gewone 3 reeks.

Niet meer of minder.

Wat niet wil zeggen dat het een slechte auto is.

....kuch...

Hayley-Holmes-Highway-Earth-2018-16-2000

...kuch...

BMW E86 Z4 M Coupe

...pneumonie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mx5 staat toch wel een stapje hoger hé 😘(kwa lichtgewichtheid), maar dikkere motoren en meer quality-feel in de bmw

anyway, ik heb nooit een Z? overwogen toen ik voor de mx5 ging kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
4 uren geleden, JerryLambo zei:

....kuch...

Hayley-Holmes-Highway-Earth-2018-16-2000

...kuch...

BMW E86 Z4 M Coupe

...pneumonie...

Is dit een roadster? Is de coupe, en ja daar zitten geen lichte motoren in. Minimaal 3000cc

Dat zijn dan ook de echte BMW’s... 😉

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Dirk75 zei:

De z3 en z4 zijn gewoon rechtstreekse concurrenten van de Mazda mx5 ea. Met een premium prijs.

Wil je een echte bmw roadster, was de z8 een optie. Kwalitatief is de z4 dan ook een gewone 3 reeks.

Niet meer of minder.

Wat niet wil zeggen dat het een slechte auto is.

Bmw kennende zal er wel een 30i en een 40i ingelepeld worden. En wie weet een 18i...met 150pk

hybride?

welke motoren komen in de supra in aanmerking?

Al sinds de eerste geruchten van de nieuwe Supra spraken ze ervan dat hij ook in hybride ging uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op FOS heb ik de auto gezien
Het interieur is die van bmw net zoals de 6 cilinder in lijn
Er was een Toyota liefhebber mee met me en die heeft een hoop info gekregen die ik hier niet aan de grote klok hang
Alleen dat ze eerst met de 3l komen en later met een 2 liter maar helaas is de productiecapaciteit zeer beperkt zodat ze snel zal uitverkocht zijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede vriend van mij was piloot van de Supra om de hillclimb te doen. Hij is hoofd engineering bij Toyota/Lexus wat betreft de sportieve modellen, dus ook deze Supra. Hij zie dat er nog heel wat engineering moet gebeuren vooraleer 'm op de markt kan gebracht worden. Wat 'm ook zie is dat BMW hun een halve auto heeft gegeven, en dat zij 'm sterk gaan verbeteren. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, BMWMB said:

Wat 'm ook zie is dat BMW hun een halve auto heeft gegeven, en dat zij 'm sterk gaan verbeteren. 😀

Het is te hopen want met een halve auto valt gewoon niet te rijden.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, BMWMB zei:

Een goede vriend van mij was piloot van de Supra om de hillclimb te doen. Hij is hoofd engineering bij Toyota/Lexus wat betreft de sportieve modellen, dus ook deze Supra. Hij zie dat er nog heel wat engineering moet gebeuren vooraleer 'm op de markt kan gebracht worden. Wat 'm ook zie is dat BMW hun een halve auto heeft gegeven, en dat zij 'm sterk gaan verbeteren. 😀

Das dan een bmw zonder M opsmuk. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid