Ga naar inhoud

2019 Volvo V60


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, Koen42 zei:

Niemand ervaring met de B3/B4?

Is dat geen doorontwikkeling van de oudere T4 motor? Als dat zo is, zou ik me niet te veel zorgen maken over het benzinegedeelte. Die Mild-hybrid toestanden, daar heb ik geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Fred zei:

Het valt me gewoon op dat er heel weinig rondrijden in de streek. Iets wat een tijdje geleden wel nog het geval was. Het merk spreekt me zelf ook weinig aan als ik de verhalen hoor over de lokale dealer 🤑 Daarnaast blinkt die B3 en B4 ook niet uit in efficiëntie naar het schijnt. 

Welke verhalen zijn dat dan?

Iemand nog tips voor een betrouwbare, leuk rijdende gezinswagen? Die zijn altijd welkom.🙂

aangepast door Koen42
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Koen42 zei:

Welke verhalen zijn dat dan?

Iemand nog tips voor een betrouwbare, leuk rijdende gezinswagen? Die zijn altijd welkom.🙂

Ik kan enkel maar spreken over de enige Novabil hier in de streek. Als ik de paar Volvo rijders mag geloven die ik ken halen ze daar wel vlotjes het geld uit uw zakken als je uw auto er achter laat voor een beurtje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Automobilia schreef tot ook ferme facturen uit.  BMW en Mercedes waren gematigder.

(voor lease, alle 3)

Plus:  een zetel die bleef scheuren (dat kunstleder van Volvo, T-Tec?, en een fout van henzelf (bepaalde module die ze geroosterd hebben bij een update), hebben ze fijntjes doorgerekend aan Alphabet

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Fred zei:

Ik kan enkel maar spreken over de enige Novabil hier in de streek. Als ik de paar Volvo rijders mag geloven die ik ken halen ze daar wel vlotjes het geld uit uw zakken als je uw auto er achter laat voor een beurtje :D

Voor mij gaat het over een particuliere aankoop en zou er mee naar een plaatselijke onafhankelijke Volvo dealer gaan. Dat de onderhoudsprijzen bij Volvo niet van de poes zijn had ik al opgevangen. Zou ook om een Volvo select gaan, geen nieuwe.

 

aangepast door Koen42
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volvo is idd niet goedkoop in onderhoud en al zeker niet in herstelling. Maar wij hebben nu een pak v60's versleten en zelfs nog lopen, en daar komt relatief weinig aan. 

De vorige v60 was een leasetopper, de huidige net niet. Is echt wel duur. Dat is de hoofdreden waarom je er minder ziet. Je moet dan eens naar de prijs van de s60 kijken, helemaal van de pot gerukt.

Als particulier kan ik alleen maar boffen over automobilia, als zakelijke klant zie ik idd andere dingen gebeuren, wat eigenlijk niet zou mogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Automobilia waren ze wel heel vriendelijk en behulpzaam.  Maar de boekhouding was blijkbaar een beetje sneaky-hebberig 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, SB-01 zei:

Hier bij de Volvo dealer staan meer Lynk&Co SUV's dan Volvo's :D

Hier ook, eigenlijk een hele parking vol.

IMG_3035.thumb.jpeg.21568ab1fcef268c7713c3d00094159e.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid