Ga naar inhoud

2019 Volvo V60


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

1 uur terug, binnenmuisarchitekt zei:

De verhoudingen zijn idd wel een beetje bizar. Dat moet ik ook toegeven.

Zeer korte achterkant. Zeer kleine ruitjes = geen grote koffer.

Puur vorm idd wat gekunsteld.

thx!

Dat ocean race pakket is/was wel een voltreffer vind ik. Die 18" velgen doen hem goed.

Benieuwd of er van de nieuwe V60 ook zo'n versie komt.

 

Op termijn zal dat wel komen, maar niet de eerste 2 à 3 jaar, denk ik. Uiteindelijk zijn die uitrustingen er gewoon gekomen om de V60 laten te verkopen. In het begin gaat de nieuwe sowieso verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, DRIVER-W zei:

Iedere Volvo valt terug in de boot na de laatste aanpassing, dus dat zal bij de V60 ook goed zitten hè...

?

volgens de laatste tabel die ik gezien heb, vallen ze er allemaal buiten (de xc60 net) om van de 100% aftrekbaarheid te kunnen genieten na 2020?

de co staat op 50 maar hun batterijcapaciteit verhouding gewicht was nog negatief?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, tuscani zei:

?

volgens de laatste tabel die ik gezien heb, vallen ze er allemaal buiten (de xc60 net) om van de 100% aftrekbaarheid te kunnen genieten na 2020?

de co staat op 50 maar hun batterijcapaciteit verhouding gewicht was nog negatief?

 

http://www.fleet.be/aftrekbaarheid-plug-ins-deze-wagens-halen-de-drempel-update/

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, DRIVER-W zei:

ah, kijk wist ik niet.

wat dus wilt zeggen dat alle T versies geen herziening meer krijgen na 2020?  want dat was hetgeen het geval was voordien toch. nog gunstige tarieven tot 2020 en nadien een herberekening naar hun variant. wat wou zeggen dat veel opeens van 100%naar 70% zakten. maar als ik het goed begrijp blijven de hybrides ook na 2020 op 100% staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap, de trend van alle merken worden verdergezet.

Elk merk heeft zijn eigen identiteit en design, waardoor het moeilijk wordt om de types binnen het merk te onderscheiden...

Wordt zeker en vast een verkoopstopper.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een boer van een reviewer, met z'n stom petje op in huis, dat terzijde.

Hij spreekt van een koffervolume zonder bank neergeklapt van 861 liter. :lol: 't Is 529 liter, wat ook al niet slecht is uiteraard.

Op 't einde zegt hij dan nog dat hij het jammer vindt dat de V60 geen groot koffervolume meer biedt. :facepalm:  Ja, de vorige dan wel met z'n 430 liter?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Phil zei:

Hij spreekt van een koffervolume zonder bank neergeklapt van 861 liter. :lol: 't Is 529 liter, wat ook al niet slecht is uiteraard.

 

529 liter is onder het afdekzeil, vermoed ik.  Zonder neergeklapte achterbank en tot aan het dak zal het meer zijn (al vind ik het cijfer van 861 liter nergens terug).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n dikke kist!

Binnen een klein jaar zal de mijne ook rijp zijn voor de vuilbak, en reken ik 'm zoooooo hard tot de kanshebbers.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Phil zei:

Wat een boer van een reviewer, met z'n stom petje op in huis, dat terzijde.

Hij spreekt van een koffervolume zonder bank neergeklapt van 861 liter. :lol: 't Is 529 liter, wat ook al niet slecht is uiteraard.

Op 't einde zegt hij dan nog dat hij het jammer vindt dat de V60 geen groot koffervolume meer biedt. :facepalm:  Ja, de vorige dan wel met z'n 430 liter?

 

De review van Sjoerd was veel beter @Phil

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Framfy said:

 

529 liter is onder het afdekzeil, vermoed ik.  Zonder neergeklapte achterbank en tot aan het dak zal het meer zijn (al vind ik het cijfer van 861 liter nergens terug).

Die 861 liter slaat gewoon nergens op hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Phil zei:

Die 861 liter slaat gewoon nergens op hoor.

In verhouding redenerend kan dat de inhoud zijn zonder afdekzeil, dus tot het dak toe gestapeld.

Maar weinig relevant...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aisin normaal gezien.

Dacht dat ZF geen automatische boîte voor dwarsgeplaatste motoren maakt? (edit: blijkbaar wel 4-traps/CVT en recenter 9-traps, maar dus geen 8-traps)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid