Ga naar inhoud

VW ID Buzz


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Eerder deze week kwam al in een nieuw persbericht dat bij de productieversie van de ID er 3 dingen zullen zijn die het niet zullen halen:

- stuur dat verdwijnt. AP is allemaal al haalbaar maar de techniek zou de wagen te duur maken

- suicide doors

- interieur: mensen willen blijkbaar nog steeds wat body in het interieur en een volledig lege plaats tussen de zetels zou er niet komen. Het zou iets meer aangekleed worden

 

Los hiervan ben ik wel razend benieuwd naar de ID, ID Buzz en ID Cross

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, PJH said:

Wat ziet de toekomst er saai, klinish, plastiekerig en fisherprice uit zeg....

Some more of this please:

Net zoals er nog altijd mensen zijn die in het weekend naar de manege gaan om met hun paard te rijden. Of ben jij nu gefrustreerd dat je niet in volle galop door het centrum kan op je 1 pk en lederen zadel?

Pas op, ik begrijp je, maar tijden veranderen en we zijn allemaal een product van onze generatie. Ik vind zo een Singer ook prachtig, maar niet om naar kantoor te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, TomT said:

Eerder deze week kwam al in een nieuw persbericht dat bij de productieversie van de ID er 3 dingen zullen zijn die het niet zullen halen:

- stuur dat verdwijnt. AP is allemaal al haalbaar maar de techniek zou de wagen te duur maken

- suicide doors

- interieur: mensen willen blijkbaar nog steeds wat body in het interieur en een volledig lege plaats tussen de zetels zou er niet komen. Het zou iets meer aangekleed worden

 

Los hiervan ben ik wel razend benieuwd naar de ID, ID Buzz en ID Cross

Level 2 autonomy zou leuk zijn, maar niemand heeft interesse in Level 3 waar je maar op bepaalde plaatsen het stuur mag wegklappen.  En eens je level 4/5 hebt an je je afvragen waarom je überhaupt een stuur er in zou monteren.

Dat van die lege plaats... Dat is tussen de voorzetels? Daar zat in de concept toch iets? Dat vind ik net een voordeel in mijn X, dat dat voor de rest een open ruimte is waar je flexibel baggage onder de stoelen kan steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet goed wat ik ervan moet denken, ik krijg koude rillingen als ik eraan denk dat dit de toekomst wordt in de autoindustrie. Anderzijds ziet dat er toch wel gelikt uit en zie ik me daar wel inzitten in mijn dagelijkse oersaaie filerit met een koffie en het belang van limburg in mijn handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid