Ga naar inhoud

2018 Peugeot 508


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Interieur zal irl wel cosy doch clean en opgeruimd aanvoelen, zoals in 308 en 3008.

 

Ik heb mijn '3 0 8' van m'n koffer nog liggen, als ik die op mn'n motorkap plak ben ik weer helemaal meej precies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Phil zei:

@Ritsuke Wat denken we van 'Spy Shots, Concepts & Press Leaks'? Als we dan toch de puntjes op de i zetten. ;) Scoops, prototypes, dit lijkt wel Autowereld anno 1999... :D

Dit is hier eigenlijk een beetje Autowereld anno 1999. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Phil zei:

Slechte verliezer. ;)

Ik snap eigenlijk gewoon het probleem niet. Gisteren was de wagen nog niet officieel voorgesteld, vandaag wel. Als jullie die allemaal hier willen plaatsen ga ik daar heus mijn slaap niet over verliezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En korter, lager en breder dan de huidge. = terug een beetje meer in verhouding.

2 uren geleden, iRicky zei:

Mooie auto! Onzinnig dat er een 508 logo op de snuit staat.. maar voor de rest een prima design, zeker in de GT line trim.

Onzinnig misschien, maar wel een leuke knipoog naar de jaren 70 waar dat ook zo was. (zijn overgrootvader de 504 bv)

aangepast door Joske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op foto knap, nu afwachten hoe het reëel zal zijn.

Ik heb het dan in het bijzonder over de afwerking en bouwkwaliteit interieur.

Zal niet de grote massa zijn, want tegenwoordig wil iedereen suv en afgeleide

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Terwijl Citroën tegenwoordig echt de pedalen kwijt lijkt maakt Peugeot tegenwoordig wel mooie auto's.

Als ik dit zie krijg ik veel goesting om de Megane sneller te vervangen dan eerst gedacht.

(Of misschien toch de Megane GT vervangen door een RS??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De configurator is online.

Vanafprijs is 29k en een sjiek voor de 1.5hdi.

 

Instapbenzine motor is de 180pk versie van de 1.6 THP familie.

 

Zo es snel door de configurator gebladerd en zelfs een 'Active' basisversie is al cava uitgerust. Nie echt kaal te noemen.

 

Led 'slagtanden' is pas vanaf de gt-line.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat er ook een hybride kwam, maar daar vind ik niks meer van terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat de hybride (plug in) voor 2019 gaat zijn. Dan staat ook de c5 aircross plug in op de planning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Héél knap 😀


Altijd jammer gevonden van die LED strip op de voorbumper bij Renault, doen ze het bij Peugeot nog wat extremer 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt benieuwd om hem in t echt te zien. [emoji846]

 

LED-strip zit alleen op de top versies. De 2 'instapniveaus' hebben dit niet. (Als ge met die uitrusting al van een instapversie kunt/moogt spreken)

 

Instapversie met 180pk benzine is redelijk on-peugeot. Vroeger zou daar de 1.2thp met 130pk ingelepeld geweest zijn.

 

Ik denk wel een paar stappen vooruit op de uittredende 508 (SW).

 

Zou op mijn shortlist komen als ik op zoek was naar eentje in deze klasse. [emoji846]

 

Maar dat zit er de eerste paar jaar nog niet in vrees ik. RCZ is nog steeds een droommachine en mijn zaak draait nog nie goed genoeg om al dikke D-segmenters te rijden. [emoji3]

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid