Ga naar inhoud

BMW F40 1 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Is ook goedkoper.
Het verschil lijkt groot op de foto's. Tussen een F20 en F30 zie je dat verschil niet zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De middenconsole is die van de G20 maar iets lager volgens mij, en meer minimalistisch thv de bekerhouders.

Met de juiste opties zal het dashboard er bijna hetzelfde uitzien als dat van de Z4.

bmw_z4_m40i_first_edition_41.jpeg.b7712c3faa9aabf776af74e36b4ab6aa.jpeg

imageproxy_php.jpeg.36631280b791e1de0b849d42840bb308.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig staat er op AF een zeer nette M135i te koop voor beta.

Maar dit toont inderdaad cheap, vind alles rond de ventilatie bij de 3 ook niet veel soeps maar ik heb de knapste/duurste opties nog niet bekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Phil zei:

De middenconsole is die van de G20 maar iets lager volgens mij, en meer minimalistisch thv de bekerhouders.

Met de juiste opties zal het dashboard er bijna hetzelfde uitzien als dat van de Z4.

bmw_z4_m40i_first_edition_41.jpeg.b7712c3faa9aabf776af74e36b4ab6aa.jpeg

imageproxy_php.jpeg.36631280b791e1de0b849d42840bb308.jpeg

 

10 uren geleden, Titleist zei:

Gelukkig staat er op AF een zeer nette M135i te koop voor beta.

Maar dit toont inderdaad cheap, vind alles rond de ventilatie bij de 3 ook niet veel soeps maar ik heb de knapste/duurste opties nog niet bekeken.

Wat layout betreft is het gelijkaardig aan dat van de Z4 en de nieuwe 3 reeks. Maar vanaf foto kunnen we al zien dat de materialen minderwaardig zijn. Het gaat hier zelfs over een pre-productieversie. Ik vind dat knap.

Niet dat het veel boeit, want het is toch geen RWD meer. (of boeit het dan juist nog meer?)

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, gTa said:

WTbF

:cry:  :sick: 

Hoe absurd cheap kan een kar ogen binnenin.

:nope:

 

Prototypes hebben nog niet de uiteindelijke materialen, dus hier kan je niets op zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al geen echte handrem mee 😞

 

 

Ahja, die van BMW werkten toch nooit 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, msxx zei:

 

Wat layout betreft is het gelijkaardig aan dat van de Z4 en de nieuwe 3 reeks. Maar vanaf foto kunnen we al zien dat de materialen minderwaardig zijn. Het gaat hier zelfs over een pre-productieversie. Ik vind dat knap.

Niet dat het veel boeit, want het is toch geen RWD meer. (of boeit het dan juist nog meer?)

 

 

Ik had het over de nieuwe 3 reeks. Even een foto van benoit gepikt maar ik vind dit niet knap, toch niet in deze config.

 

dPnQ4tJ.jpg&key=948e259008410b600d5870a0

 

Dan is de Z4 toch een pak beter wat ook niet onlogisch is. Voor een 1 is dat nterieur goed genoeg. :D

 

nuova-bmw-z4.jpg&key=7a23cf3ff02968c2522

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ICM zei:

Prototypes hebben nog niet de uiteindelijke materialen, dus hier kan je niets op zien.

Je geeft me wat hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Titleist zei:

 

Ik had het over de nieuwe 3 reeks. Even een foto van benoit gepikt maar ik vind dit niet knap, toch niet in deze config.

 

dPnQ4tJ.jpg&key=948e259008410b600d5870a0

 

Dan is de Z4 toch een pak beter wat ook niet onlogisch is. Voor een 1 is dat nterieur goed genoeg. :D

 

nuova-bmw-z4.jpg&key=7a23cf3ff02968c2522

Behoudens de bekerhouders/assenbak en de lijn achter het GPS scherm zie ik toch weinig verschil hoor? Of ligt dat aan mij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid