Ga naar inhoud

BMW F40 1 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, dragonfly zei:

Omwille van het stuurgevoel :P 

Lol, de tijd dat BMW het beste stuurgevoel had ligt VER achter ons imho.. 

Zelfs de M's.. Veel te articifieel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 26/02/2018 at 6:48 PM, gTa said:

Ja, zoals b.v. een M130i met hard geblazen 2-liter 4-pitter, uiteraard FWD, elektronisch "sperdifferentieel", hardere/kortere veren maar weinig aangepaste demping, en last but not least: een knoert van een M Performance achterruitspoiler. :inlove:   Optioneel ook een extra luide scheten latende Akrapovic/M-Perf uitlaat, uiteraard.

Optioneel op 20" rubber vermoed ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, ir_fuel said:

Optioneel op 20" rubber vermoed ik?

Die zitten in een pack met zwarte niertjes en M Performance stickers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer is deze release van deze gepland? 
Contract van de huidige loopt af in september, maar dit jaar was cars ook 4 maanden te laat met wisselen. 
Hoop om opnieuw een underpowered RWD-eend te mogen ontvangen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Baiden zei:

Wanneer is deze release van deze gepland? 
Contract van de huidige loopt af in september, maar dit jaar was cars ook 4 maanden te laat met wisselen. 
Hoop om opnieuw een underpowered RWD-eend te mogen ontvangen. 

Het wordt een FWD hé :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Stancke said:

Het wordt een FWD hé :huh:

Daarom dat ik hoop dat cars dit keer snel genoeg is om nog een RWD exemplaar te bestellen, voor de FWD beschikbaar wordt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Baiden zei:

Daarom dat ik hoop dat cars dit keer snel genoeg is om nog een RWD exemplaar te bestellen, voor de FWD beschikbaar wordt. ;)

Ahzo :) 

Denk niet dat de nieuwe 1 reeks nog voor dit jaar is...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij gaan ze ook geen 1 reeks verkopen op deze manier. 

Zo'n huidige 140i red 6 cilinder manueel daar droom ik van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer van de FWD, maar voor de rest wel benieuwd naar het nieuwe model. Blijft toch ook de knapste van de drie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Speedhunter said:

Zo'n huidige 140i red 6 cilinder manueel daar droom ik van. 

Niet twijfelen, echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, J3nkins said:

Jammer van de FWD, maar voor de rest wel benieuwd naar het nieuwe model. Blijft toch ook de knapste van de drie.

Ach, het zal wel weer "supergoed rijden voor een FWD", met een open diff en veel te veel geblazen koppel :P Ik kan de reviews nu al voorspellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ir_fuel zei:

Vorige week droomde hij nog van een hybride.

Juist daarom, hij is nu op het goede pad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Phil zei:

Niet twijfelen, echt.

 

9 uren geleden, ir_fuel zei:

Vorige week droomde hij nog van een hybride.

 

3 minuten geleden, J3nkins zei:

Juist daarom, hij is nu op het goede pad.

Ik heb beide opties eens op papier uitgeschreven en ik krijg het toch veel warmer van een 6 cilinder benzine.

Het ding is wel als de VRS afbetaald is op 07/2019 deze 1 reeks niet meer gemaakt zal worden. Vermoedelijk kan ik dan wel een jonge occasie van 6 maanden oud op de kop tikken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik heb beide opties eens op papier uitgeschreven en ik krijg het toch veel warmer van een 6 cilinder benzine.

Het ding is wel als de VRS afbetaald is op 07/2019 deze 1 reeks niet meer gemaakt zal worden. Vermoedelijk kan ik dan wel een jonge occasie van 6 maanden oud op de kop tikken. 

Vlug die VRS van de hand doen dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Op 2/28/2018 om 11:17, Baiden zei:

Wanneer is deze release van deze gepland? 
Contract van de huidige loopt af in september, maar dit jaar was cars ook 4 maanden te laat met wisselen. 
Hoop om opnieuw een underpowered RWD-eend te mogen ontvangen. 

Zit in hetzelfde schuitje. Contract van de F20 LCI loopt af tegen kerstmis dit jaar. Ik ben eigenlijk van plan om terug een F20 te bestellen als het zo zit. Naar het schijnt is dat wel nefast voor de leasingprijs, om een wagen op het einde van de cyclus te leasen (wegens lagere herverkoopwaarde).

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 1 serie is eenheidsworst geworden. Is zoals vermeld hier zoals de RS3 en A45 geworden. automaat en AWD...hun uniek selling point volledig weg. Zelfs de RS3 heeft (momenteel) nog een cilinder meer!

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Liquid Li0n said:

de 1 serie is eenheidsworst geworden. Is zoals vermeld hier zoals de RS3 en A45 geworden. automaat en AWD...hun uniek selling point volledig weg. Zelfs de RS3 heeft (momenteel) nog een cilinder meer!

Automaat en FWD biased AWD, net zoals de 2 anderen. Het is dus kiezen qua vorm van de kas en welke multimedia je het leukste vindt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Automaat en FWD biased AWD, net zoals de 2 anderen. Het is dus kiezen qua vorm van de kas en welke multimedia je het leukste vindt ...
Die laatste zin, dat doe je voor een gsm maar een auto is 1) een vervoermiddel en voor ons, uitstervend ras blijkbaar, een hobby en ontspanning.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zouden nog een echte M variant van de oude moeten maken dan als waardig afscheid, de 2 reeks kreeg 'm wel! Wel graag 5 deurs. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid