Ga naar inhoud

Hyundai Kona Electric


Gast wooter

Aanbevolen berichten

8 minutes ago, Tjeu said:

Er zijn toch veel rare mensen. "1 keer per jaar moeten we ver rijden, dus we hebben een auto nodig die dat kan. 

@TomT @Tommie @Alexanderr

Hoeveel klanten zijn er die de jaarlijkse vakantie meenemen in het beslissingsproces voor de aankoop van een auto? Denk dat dat echt over veel mensen gaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel, maar ik probeer klanten daar wel van bewust te maken en ze dit toch eens in vraag te laten stellen.

 

Meer en meer mensen stappen hier vanaf en huren een auto of minibus voor hun reis.

 

5 jaar terug was dat nog veel zotter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ir_fuel zei:

@TomT @Tommie @Alexanderr

Hoeveel klanten zijn er die de jaarlijkse vakantie meenemen in het beslissingsproces voor de aankoop van een auto? Denk dat dat echt over veel mensen gaat.

Weinig, eerlijk gezegd. Soms komt dat naar boven en 9/10 is het de partner die het weglacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ir_fuel zei:

Kan me voorstellen dat dat bij een 911 minder speelt :P 

Als het gaat over een 911 dan hebben ze daarnaast vermoedelijk nog een SUV voor het milfke.
En als het gaat over een Panamera / Cayenne is het ook geen issue, dat zijn perfecte reiswagens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Tjeu zei:

Er zijn toch veel rare mensen. "1 keer per jaar moeten we ver rijden, dus we hebben een auto nodig die dat kan. "

Maar een bestelwagen huren voor naar IKEA, Brico of whatever te gaan is dan niet vreemd. Dan is het plots niet nodig om een Superb Combi te rijden, om een keer per jaar iets groot te kunnen verhuizen. 

Ik ben hier binnen 4 maanden weg en toch willen ze als gezinswagen een SUV(tje). In principe geraakt moeder haar DS3 ook in het hoge noorden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ir_fuel zei:

@TomT @Tommie @Alexanderr

Hoeveel klanten zijn er die de jaarlijkse vakantie meenemen in het beslissingsproces voor de aankoop van een auto? Denk dat dat echt over veel mensen gaat.

 

 

Weldegelijk genoeg hoor, absoluut. Maar 't is dan aan ons om daar wat ratio in te brengen natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ir_fuel zei:

@TomT @Tommie @Alexanderr

Hoeveel klanten zijn er die de jaarlijkse vakantie meenemen in het beslissingsproces voor de aankoop van een auto? Denk dat dat echt over veel mensen gaat.

 

 

ik geef toe dat dat een grote rol speelt.

al merk ik dat het niet alleen op verlof is dat je er geniet van hebt.

grote vakantie:

met de ford zat alles mooi in de koffer onder het afdekzeil.

met de audi is er nood aan een dakkoffer. niet onoverkomelijk, maar je hebt meerverbruik, windgeruis, snelheidsbeperking, hoogtebeperking, en dat zijn zaken waar ik me dan wel eens aan erger.

op weekend:

ford: alles weer hop de koffer in

audi: net gepast eigenlijk met wat zoeken en draaien

zitruimte achterin:

ford: ze waren nog kleiner natuurlijk, maar geen problemen

audi: met 3 vanachter is wat krap en beenruimte is ook aan het minderen

 

containerpark of achter stro voor de geiten, of eens een fiets vervoeren:

ford; gewoon de koffer in, soms de bank plat

audi; altijd alles plat leggen, afdekzeil eruit, ...

 

ik merk toch wel voldoende verschil, enige moeilijke punt is parkeerplaatsen. als we naar een festiviteit gaan zoals bv carnaval, nemen we de abarth, want die is kleiner en gemakkelijker ergens tussen te parkeren. en dat zal nu zeker moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, tuscani said:

containerpark of achter stro voor de geiten, of eens een fiets vervoeren:

:blink:

 

Zo heb ik er ook al gezien in 't containerpark die de overschot van de haag uit de koffer van hun break aan het halen zijn :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vervoer een heel aantal keer per jaar m'n fiets, en dan is een break ferm handig. Wielen moeten er niet uit, moet niet perse een fietsdrager monteren... In die zin vind ik het wel 'legit' in mijn geval.

En als het niet legit was, was hier de laatste plaats waar ik me wenste te verdedigen voor die keuze :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

:blink:

 

Zo heb ik er ook al gezien in 't containerpark die de overschot van de haag uit de koffer van hun break aan het halen zijn :wacko:

Wat is daar verkeerd mee? Doet mijn vader in zijn E-klasse ook. Waar heb je een break voor als je hem niet gaat gebruiken? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lotuzzz zei:

In Vlaanderen verkoopt men stro in plastieken verpakkingen hoor :P

Afbeeldingsresultaat voor stro

?

ik bedoel dit hoor

2555791-1.jpg

steek er zo elke maand  2 in de koffer. gewoon een zeil in de koffer leggen en nadien eens stofzuigen. niets onoverkomelijk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lotuzzz zei:

Ah ja streek van Aalst zeker :P

rare opmerking, maar met een zakje stro van de aveve voor konijnen, kan ik elk dag een over en weer rijden.

ik ga bij de boer achter een bot hooi of stro voor 2€ en hang die omhoog in hun kot. daar knabbelen ze dan zoals nu in de winter een week of 2 aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Marvin said:

Wat is daar verkeerd mee? Doet mijn vader in zijn E-klasse ook. Waar heb je een break voor als je hem niet gaat gebruiken? 

:lolz: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Op 2/3/2018 om 09:36, ir_fuel zei:

:blink:

 

Zo heb ik er ook al gezien in 't containerpark die de overschot van de haag uit de koffer van hun break aan het halen zijn :wacko:

Daar hebt ge geen break voor nodig, buurman hier deed dat gewoon met zijn Megane cabrio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Dirk75

De Hyundai Kona EV zal in België beschikbaar zijn vanaf € 34.999 en met twee types batterijen voor een autonomie van 300 tot 500 km.

De batterij van de basisversie heeft een capaciteit van 39,2 kWh, goed voor een rijbereik van 312 km volgens de nieuwe en meer realistische WLTP-meetmethode. De elektromotor levert 135 pk voor een koppel van 395 Nm, waardoor de Kona in 9,3 seconden van 0 tot 100 km/uur spurt.

Voor € 41.999 krijgen klanten een krachtigere versie (204 pk, van 0 tot 100 km/uur in 7,6 seconden) die beter uitgerust is (navigatie, verwarmde zetels …) en een rijbereik van 482 km biedt.

De Hyundai Kona EV is bovendien erg interessant gepositioneerd tegenover de concurrentie en is zelfs iets goedkoper dan de elektrische Hyundai Ioniq die minder krachtig is en over een kleiner rijbereik beschikt. De Kona EV wordt vanaf september bij de Belgische dealers verwacht. Vlaamse kopers hebben recht op een premie van € 3.500 op de basisversie (39,2 kWh).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dirk75
26 minuten geleden, flupke73 zei:

Navigation Pack met KRELL Premium audio€ 995,-

Heb het ook gezien, is toch wel een bekend merk in de audio wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid