yvesken 66 Geplaatst: 8 oktober 2018 Delen Geplaatst: 8 oktober 2018 Fantastische velgen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Jokke_vlo 14.734 Geplaatst: 1 augustus 2020 Populair bericht Delen Geplaatst: 1 augustus 2020 In heb deze auto in test, wel de 53 omdat de 63 nog in rodage is.Deze krijg ik binnenkort ook mee.Nooit fan geweest van de kont maar ooooh boy wat heeft AMG hard gewerkt de voorbije jaren. Dat ding stuurt echt goed, de versnellingsbak is sneller en secuurder dan de PDK quit de pan.... hangt veel sneller aan de gas ook.Ook op gebied van vering heeft AMG stappen gezet al moet ik zeggen dat Porsche daar naar mijn gevoel nog op eenzame hoogte staat. Ze komen we korter.Beleving interieur vind ik minder dan mijn Pan al zijn de AMG performance zetels van een ongekend niveau en zit ik aan het stuur beter in deze wagen.Wanneer ik ook de 63 onder de kont heb gehad schrijf ik eens een uitgebreider verslag.Heel heel verrast van deze wagen.AMG is een hele evolutie aan het maken als rijderswagen ( niet langer een “dikke moteur en wat opsmuk en een harde vering een diesel taxi gevoel”......)En qua ruimte : meer dan in de Pan ST, krijg hier een volledige fiets in ....De vrouw wil (nog) niet mee maar het zou me niet verbazen dat ik straks de juiste duw krijg om een GT4doors 63s te bestellen.Zelden dat een auto me zo kan verbazen.AMG is (eindelijk) goed bezig. Hier krijg ik als chauffeur eindelijk ook een glimlach bij die niet alleen van een dikke moteur komt) 21 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 9.991 Geplaatst: 1 augustus 2020 Delen Geplaatst: 1 augustus 2020 Fietsen in stijl afleveren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.073 Geplaatst: 1 augustus 2020 Delen Geplaatst: 1 augustus 2020 3 uren geleden, Jokke_vlo zei: Damn, 't licht zit echt perféct zo, om die flanken te benadrukken. Is dit werkelijk een 53? Stevige spec, dan: dure gesmede velgen, matte kleur, ceramics, AMG kuipzetels en al! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.734 Geplaatst: 1 augustus 2020 Delen Geplaatst: 1 augustus 2020 Die 53 is eigenlijk als rete snel en goed ! Onredelijk dat je dan toch de goesting hebt om voor de 63s te gaan. Is effectief een 53. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.710 Geplaatst: 1 augustus 2020 Delen Geplaatst: 1 augustus 2020 2 uren geleden, Jokke_vlo zei: Die 53 is eigenlijk als rete snel en goed ! Onredelijk dat je dan toch de goesting hebt om voor de 63s te gaan. Is effectief een 53. Dat is naar mijn ervaring toch nog een serieus andere motor, maar dat moet ik je denk ik niet vertellen. Die 53 vind ik meer de incognito motor die past bij een Alpina/Audi S variant. Heb hem gereden in een CLS53. Was er wel van onder de indruk. Veel betere motor dan de 43 motor. Daarnaast ook de 4door 63 amg s gereden Ewel euh ... prepare to be mind blown. Ik vind er weinig vergelijk aan tussen die motoren . Das echt een geschift hooligan blok. Ik vond die 4door bijna te goed. Je kon daar eigenlijk alles mee: Afrit Knokke van de A11 kunnen nemen aan een rijbewijsverslindende snelheid voor je begon te schuiven EN op winterbanden dan nog Ik zat daar echt aan de grond genageld van verbazing. Persoonlijk vind ik het allemaal wat TE. Wij hadden hem in dat matblauw en ik vond dat toch een serieuze pimped ass chromed out showkar Als ik het geld had zou ik gaan voor een E63S Break. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maverick 1.990 Geplaatst: 1 augustus 2020 Delen Geplaatst: 1 augustus 2020 Pracht van een wagen! Pas een jaartje terug voor het eerst gezien bij wax-it ik was instant verkocht aan het model, en het sublieme interieur. Echt absurd mooi afgewerkt!! Met de bedoeling per direct te bestellen als opvolger voor de A6... echter jammer genoeg moeten vaststellen dat ze die dus enkel in “dikke” AMG uitvoeringen leveren. Jokke, eender welke motorisatie niet twijfelen maar gewoon bestellen! Wat een auto! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.660 Geplaatst: 2 augustus 2020 Delen Geplaatst: 2 augustus 2020 Ik heb de 63s eens kort kunnen rijden op het circuit van Zolder, en een uurtje op gewone wegen, en was ook serieus onder de indruk. Ik heb de 53 nooit gereden, maar de 4.0 is een heerlijke motor, die brutaal is, en zalig klinkt.Praktisch zal ‘m zeker wel zijn, maar ik blijf de kont niet mooi vinden. Als opvolger voor de Panamera zal deze GT4 zeker de perfecte auto zijn. En zo’n 63s, vadertje staat zal er blij mee zijn. [emoji1] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.197 Geplaatst: 2 augustus 2020 Delen Geplaatst: 2 augustus 2020 Ik kan me enkel niet over die spoiler zetten ... maar dat dat subliem rijdt, geloof ik meteen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 909 Geplaatst: 2 augustus 2020 Delen Geplaatst: 2 augustus 2020 14 uren geleden, Rabbit zei: Ik vond die 4door bijna te goed. Je kon daar eigenlijk alles mee: Afrit Knokke van de A11 kunnen nemen aan een rijbewijsverslindende snelheid voor je begon te schuiven EN op winterbanden dan nog Ik zat daar echt aan de grond genageld van verbazing. Als we er vanuit gaan dat ge dat bord '70' niet gezien hebt aan het begin van de afrit dan is dat snel ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.517 Geplaatst: 3 augustus 2020 Delen Geplaatst: 3 augustus 2020 Op 2/8/2020 om 00:03, Rabbit zei: Persoonlijk vind ik het allemaal wat TE. Wij hadden hem in dat matblauw en ik vond dat toch een serieuze pimped ass chromed out showkar Als ik het geld had zou ik gaan voor een E63S Break. Dat matte trekt inderdaad op geen kloten. In een blinkend kleurtje is dat zoveel mooier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.734 Geplaatst: 4 augustus 2020 Delen Geplaatst: 4 augustus 2020 Ik ben enorm fan van dat mat heb al zo ene gehad en zou het direct terug nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.653 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 Op 1/8/2020 om 17:17, Jokke_vlo zei: AMG is een hele evolutie aan het maken als rijderswagen ( niet langer een “dikke moteur en wat opsmuk en een harde vering een diesel taxi gevoel”......) Danku Tobias Moers AMG heeft de laatste jaren enkele topwagens gemaakt (W205 C63S, E63S, GT R, A45S, S63 CP als echte uitschieters). Wacht tot je de V8 63S test, dat is een andere wereld nog, precies en enorm agressief. Een RS6 of M5 voelen saai aan nadien... ook al zijn ze min of even snel. 53 AMG wordt te weinig genomen, maar die R6 is subliem maar zoals @Rabbit zegt past die beter in een E53/CLS53. Te 'zacht'. Op 1/8/2020 om 20:26, gTa zei: Damn, 't licht zit echt perféct zo, om die flanken te benadrukken. Is dit werkelijk een 53? Stevige spec, dan: dure gesmede velgen, matte kleur, ceramics, AMG kuipzetels en al! 53 met veel opties, maar nog geen ceramics, die gele klauwen zijn AMG Dynamic Plus pack. Configuratie doet heel veel, ook hoe hij rijdt. Slim samen stellen is alles. Op 2/8/2020 om 11:31, Polygoon zei: Ik kan me enkel niet over die spoiler zetten ... maar dat dat subliem rijdt, geloof ik meteen. Is een optie.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 545 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 Bruno was ook al zo enthousiast over die GT4-door. En als de 53 al zo overtuigend is, wat moet die 63S dan geven....Een 63S zal wel eerder een concurrent zijn voor de Pan Turbo S of Turbo S Hybrid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.653 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 Boite in de 63 is ook een MCT, anders qua gevoel, met 'koppeling' die ook moet pakken. Leuk tijdens manoeuvreren Voelt ook 'droger' en rauwer aan bij schakelen, lekker 'snappy'. 53 is TCT, klassieke automaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.843 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 Kan je die 53 nu ook krijgen in de GT? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.843 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 Tiens, de niet-cabrio GT staat niet meer op de site van Mercedes België? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.653 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 27 minuten geleden, ir_fuel zei: Kan je die 53 nu ook krijgen in de GT? GT (2d) is enkel V8 25 minuten geleden, ir_fuel zei: Tiens, de niet-cabrio GT staat niet meer op de site van Mercedes België? komt wel terug, maar éénmaal de nieuwe SL er is zal die verdwijnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.660 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 Kan je die 53 nu ook krijgen in de GT?Neen, en onbegrijpelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.590 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 2 uren geleden, BMWMB zei: Neen, en onbegrijpelijk. Dat gaat gewoon niet De auto is gemaakt voor een V8 en transaxle en niet voor een V6 met automaat aan het blok want dat is nodig voor de mildhybrid 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.590 Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 Als ik ooit sprakeloos uit een auto kwam was het uit een GT4 deurs 63s Die auto kan zoveel en zo makkelijk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.653 Geplaatst: 6 augustus 2020 Delen Geplaatst: 6 augustus 2020 15 uren geleden, Brunault zei: Als ik ooit sprakeloos uit een auto kwam was het uit een GT4 deurs 63s Die auto kan zoveel en zo makkelijk In eerste instantie voelt die aan als een E63 AMG, tot je ECHT gaat knallen, extra stijfheid en meesturende achteras maken mega veel verschil. En er komt nog een versie boven, met 816 pk PHEV 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.168 Geplaatst: 6 augustus 2020 Delen Geplaatst: 6 augustus 2020 Wow, ik wist niet dat de 4-door ook transaxle was! Vet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.653 Geplaatst: 6 augustus 2020 Delen Geplaatst: 6 augustus 2020 Nee nee, enkel de 2d. En 't is een R6, geen V6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.653 Geplaatst: 6 augustus 2020 Delen Geplaatst: 6 augustus 2020 https://www.pistonheads.com/news/ph-features/audi-rs7-sportback-vs--mercedes-amg-gt-63-s/42874 And as driver's cars? Well, it should come as little surprise given Affalterbach's recent run of form that the GT 63 isn't far short of tremendous. It feels like the director's cut of an AMG four-door saloon, with everything denied to the other releases - in this case engine power and chassis technology - suddenly laid bare to show what might be achieved if there were no budgetary constraints. The GT 63 isn't far off combining the feral dynamic energy of an A45 with the malevolent charm of a C63. Factor in a level of performance beyond even the E63 and you're left with quite the car. The hot-V V8 does what it's done now for many years: namely, pick up from zip, bully its way through a bountiful mid-range and then cannon into its upper reaches like a boss. Only now, with 639hp and an enormous 664lb ft (a C63 makes 516lb ft, by comparison, and the Audi 590), the GT consumes revs and road like no other AMG four-door, even allowing for its two-tonne kerbweight. It's a monster in the finest mad Mercedes tradition, though ably (and notably) contained by its nine-speed automatic and 4Matic+ chassis. @Jokke_vlo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.