Ga naar inhoud

Porsche 991.2 Speedster


BMWMB

Aanbevolen berichten

Op 5/21/2018 om 00:46, gTa zei:

Klinkt een beetje gek. In een bedrijf zoals dat, lijkt mij zo'n beslissing enkel ingegeven te kunnen zijn door ofwel een (grondige) technische reden, ofwel (en waarschijnlijk vooral) door geldelijke redenen. Dat Piet van dienst A een beetje minder vriendjes is met Pol van dienst B, lijkt me in zo'n professioneel bedrijf toch écht niet de reden te kunnen zijn? 't Vertelt natuurlijk wel lekker sappig, in deze hln.be-tijden...

(Maar ik kan me dus vergissen.)

Je zou nog verschieten :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Neem alle concept factoren daar vanaf en dat lijkt me supervet te worden!! Bovenaanzicht is echt cool om die brede heupen te zien.

Concept: weg spiegels, centrale vulling, kruis op de lichten, 70 sticker, porsche remlicht..

een bovenal.... @PJH Manueel!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag mij af of die Fuchs ook beschikbaar zijn op het productiemodel. Op de spyshots hierboven zijn het nog de velgen van de GT3.
Trouwens mooi gedaan dat kruis op de koplampen door de rest mat te maken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Zou beestig zijn mochten die velgen er komen, ik vind ze heerlijk. De duotone lak vooraan met die uitlopers over de voorste wielkassen tot aan de raamstijlen: awesome :inlove:  Hele kleurencombinatie is fantastisch, vind ik (koetswerk bicolor, striping, velgen, interieur, ...).

Enigste wat ik niet knap vind is de overgang tussen de spyder-boobies en de kont. Daar zit een bult in die visueel niet had gehoeven. De gewone cabrio heeft daar ook te veel volume, vind ik.

Maar bon, ik zou er mee kunnen leven. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet toch een belachelijk efficiënt apparaat zijn. GT3 minus een paar percenten. Ik denk niet dat ik mij iets beters kan indenken om roadtrips te gaan doen. :inlove:  9k revrange, 500 paarden, manuele bak, snedig en precies onderstel, soundtrack zonder weerga. :inlove: 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/8/2018 at 9:33 PM, X5. said:

porsche-911-speedster-991-01.jpg

Wauw, niet normaal dik!

Die bulten passen echt veel beter bij het bredere koetswerk van de 991 dan bij de smallere 997 of 964. Misschien zelfs nog geslaagder dan bij de 981 Spyder.

Denk dat ik terug naar de 993 moet gaan om zo'n mooie 911 te vinden.

Hoe blijven ze het toch doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, CHARLE5 said:

Trouwens mooi gedaan dat kruis op de koplampen door de rest mat te maken.

Had het nog niet gezien.

4261559_911_speedster_concept_2018_porsc

Ben niet tegen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gTa zei:

't Zou beestig zijn mochten die velgen er komen, ik vind ze heerlijk.

Mee eens.

3 uren geleden, JerryLambo zei:

Ben niet tegen.

Vraag me alleen af of dat wel legaal zou zijn op een productieversie. Maar het is vet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alexanderr is er al bekend of dit gaat komen en of het gelimiteerd is ? Heb een kameraad die zeer geïnteresseerd is om een Speedster aan de collectie toe te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, abtler zei:

@Alexanderr is er al bekend of dit gaat komen en of het gelimiteerd is ? Heb een kameraad die zeer geïnteresseerd is om een Speedster aan de collectie toe te voegen.

Dan zou ik hem adviseren om even naar 2017 terug te gaan en snel-snel een bestelbon te tekenen en voorschot te storten om zeker bij de eerste te zijn ;)

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Alexanderr said:

Dan zou ik hem adviseren om even naar 2017 terug te gaan en snel-snel een bestelbon te tekenen en voorschot te storten om zeker bij de eerste te zijn ;)

 

Dat zegt men bij elk gelimiteerd model 😛 

En dan ineens duiken er op in de showroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, abtler said:

Heb een kameraad die zeer geïnteresseerd is om een Speedster aan de collectie toe te voegen.

Ik ben er zeker van dat enkele van de eerste eigenaars zeer geïntere$$eerd zullen zijn er eentje aan uw kameraad aan te bieden. ;)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid