Ga naar inhoud

Koersen in Frankrijk


Mich

Aanbevolen berichten

Fantastisch man! Duidelijk dat je daarvan geniet en tof ook om elke keer je ervaring te kunnen lezen.
Ik zie dat ook wel eens zitten om mee te gaan supporteren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ledenon, mijn “bijna favoriete” circuit. Ik herinner me nog goed de eerste trackday daar ... duurde meerdere uren voordat de klik er kwam. De hele morgen vond ik er maar niets aan, kon niets vloeiend krijgen, alles was precies samengelijmd uit verschillende stukken. En dan begin je anderen te volgen en ineens, op enkele ronden tijd, klikt het en wordt het ding je favoriet.

Top dat je daar nog eens kon rijden [emoji1360] Ik hoop ik geraak er volgend jaar ook met een verse set slicks [emoji41]


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad iets speciaal. Je moet er zelf gereden hebben om het te verstaan. Beetje een mini Nordschleife onder de palmbomen.

Ik ben er alleszins helemaal van verkocht.
Jammer dat het circuit zoveel tegenkanting krijgt van de bewoners, terwijl het circuit er eigenlijk al altijd gelegen heeft [emoji849]

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mich zei:

Het is inderdaad iets speciaal. Je moet er zelf gereden hebben om het te verstaan. Beetje een

Quote

mini Nordschleife

onder de palmbomen.

Ik ben er alleszins helemaal van verkocht.
Jammer dat het circuit zoveel tegenkanting krijgt van de bewoners, terwijl het circuit er eigenlijk al altijd gelegen heeft emoji849.png

Ola nu heb je mijn aandacht 😁 heb je toevallig onboards van je race? 

Lawaai en bewoners, onafhankelijk van wat eerst was, het is triest tegenwoordig. 

Leuk leesvoer hier, keep it comin' 😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar random pics

 

 

Centrum Ledenon. Een Mariabeeld op ne sokkel. Het circuit ligt op een plateau achter de burcht. Vaak Mistral winden daar

8c74732d141baa29f70d645213435d7b.jpg&key=e5b186accbf9402894805d1786aac34aa63ca6eddc8671fd066b158f0264b9f8

 

ff254b682af32bd80c01b42d291c1055.jpg&key=98bf34f54b92fcf05389cf605a43c25457eec9c767a8e0e6d8bdb830b3dc9dfe

 

We verbleven in Nimes. De moeite om het goed bewaard amphitheater es te bezoeken [emoji106]

008f1a492d4a8c2fc5dce17dff46deb5.jpg&key=81c091935948ffab9c12e399ba531a3a7cdbb4173d6c4348f922ed2b6dd8e5ee

 

 

Berggeitjes op de piste [emoji1]

c7f0ac99a85bc4bd0a8f15ee5e7d06eb.jpg&key=0db30dec527a67a88e9a6970888c3e9fa9d67b318e3d6e5baa7f01368fce90e6

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola nu heb je mijn aandacht [emoji16] heb je toevallig onboards van je race? 
Lawaai en bewoners, onafhankelijk van wat eerst was, het is triest tegenwoordig. 
Leuk leesvoer hier, keep it comin' [emoji11]


Ni van deze koers maar wel van 2j terug. Zal u de link es doorsturen [emoji106]

Het is echt iets voor u dat circuit. No doubt [emoji2956][emoji41]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was tewege van zeggen dat het er op foto nogal wat plattekes uitziet, mààr net een onboard gezien en inderdaad dat glooit serieus die baan 😎

Le-Long-Circuit-de-retour-a-Ledenon-en-2

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Waky said:

Lawaai en bewoners, onafhankelijk van wat eerst was, het is triest tegenwoordig. 

In Frankrijk kunnen ze er wat van. Parijzenaars met te veel geld die naar het platteland trekken voor de rust en dan klacht indienen tegen een haan enzo. Schering en inslag ginder.

 

https://www.telegraph.co.uk/news/2019/05/24/french-mayor-seeks-heritage-status-sounds-countryside-residents/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Proper rondje. Mist zoals je zegt misschien wat commitment in de eerste rechtse maar goed dat is makkelijk gezegd vanaf de zijlijn op een video. Vind het mooi hoe je die dubbele rechtse inremt om dan kort te draaien en snel op de gas te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste rechtse kan met wat meer risico inderdaad feller, maar je hebt meer kans dat je dan te links gaat zitten voor de remzone of dat de auto nog ni helemaal recht staat alvorens te remmen. Met de motor achterin ni de beste approach.

Die dubbele linkse moet eigenlijk op die manier genomen worden. In een V. Fout is rap gemaakt want dat stuk ligt offcamber en je zit vaak net te diep.
Deze bocht kan beter, ik verloor er wat tijd. De chicane erna is ook nog een werkpunt. De rest vh rondje was min of meer wel wat het moest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid