Ga naar inhoud

Koersen in Frankrijk


Mich

Aanbevolen berichten

16 uren geleden, Mich zei:

Een uurtje later was het qualif. Ben zelf echt slecht in qualif dus heb Daniel deze laten rijden. Had ook geen keus want hij wou ze perse zelf rijden maar het maakt ni uit. Hij was laatste van onze klasse, dus zo indrukwekkend was het niet. Onze relatie werd er niet beter op uiteraard.

Oh boy :supercool::lol: Nuja al een geluk dat hij de auto heel houdt, das ook al iets hé 

Knap gereden wederom, pech met SC's en koersverloop hoort er helaas vaak bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Waky said:

Oh boy :supercool::lol: Nuja al een geluk dat hij de auto heel houdt, das ook al iets hé 

Knap gereden wederom, pech met SC's en koersverloop hoort er helaas vaak bij. 

dat heel houden is inderdaad een eerste vereiste... klopt ;)  Ach ik heb me in race2 goed geamuseerd hoor, het resultaat is wat het is. Had beter kunnen aflopen maar is totaal bijzaak eigenlijk voor mezelf. In de eerste plaats telt of je met je eigen prestaties vrede kan nemen. Je kan een klassepodium rijden door uitval van anderen en niet echt in de wedstrijd zitten. Of een inhaalrace rijden en puur op speed 5de worden... je glundert uiteindelijk meer van het laatste he 🙂🙂 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer rijden jullie nog eens samen? [mention=173]Jokke_vlo[/mention]

Ik ga met race pensioen maar met de Mich wil ik nog wel eens samen rijden ja.
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga met race pensioen maar met de Mich wil ik nog wel eens samen rijden ja.

Heel graag en ben er zeker van dat je dat een zeer fijn format gaat vinden [emoji106]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig inderdaad dat er nog mensen zijn die echt hun passie leven en van het leven ten volle genieten :)

Moet je eigenlijk dat gans kampioenschap rijden? of mag je ook 1 of 2 races rijden? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, The Swede said:

Prachtig inderdaad dat er nog mensen zijn die echt hun passie leven en van het leven ten volle genieten :)

Moet je eigenlijk dat gans kampioenschap rijden? of mag je ook 1 of 2 races rijden? 

 

thanks... passie is het inderdaad.

Nee je hoeft niet het hele kampioenschap te rijden. Je kan perfect inschrijven per koers. Je kan ook enkel "vrij rijden" doen om te leren en dan een jaartje later koers gaan rijden. De clubweekends zijn altijd vrij/zat of zat/zon wat maakt dat nagenoeg altijd iedereen zich kan vrijmaken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

De max!

BTW krijg je een restrictor of een "langere pont" op de auto, voor Le Mans?

Volledig stock rijd je de motor daar naar de knoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De max!
BTW krijg je een restrictor of een "langere pont" op de auto, voor Le Mans?
Volledig stock rijd je de motor daar naar de knoppen.

Restrictor wordt het [emoji4]
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid