Ga naar inhoud

Gast wooter

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
Op 11/9/2019 om 10:07, Le Capri Mauve zei:

Dit is al een realistischer product dan 'toys for the rich' Tesla.

Heb je al eens een Golf E gespecced? Dat is ook niet goedkoop voor een golfje hoor :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
44 minuten geleden, Ugeken zei:

Als het zo fout loopt moet de architectuur (basis) al verkeerd zitten. Of de verkeerde partner gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbaast me niks.

Traditionele automakers zijn hardwarebouwers. Die hebben van software geen jota verstand. Allez, misschien dat er daar wel wat volk rondloopt dat er verstand van heeft, maar op het niveau waar de beslissingen worden genomen kennen ze er wschl geen hol van. Kijk maar naar hoe rampzalig al hun smartphone apps zijn, vaak dan nog outgesourced en 1 keer geschreven en nooit meer geupdated.

Dat is het verschil met Tesla. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf software engineer zijnde verbaast het mij ook niet echt. Het wordt lastig als ze de software én de batterijtechnologie op korte tijd zelf moeten ontwikkelen of (duur) inkopen.

Had ze het nochtans wel gegund. Maar na de dramatische beschrijvingen van de interieur kwaliteit (heb het zelf niet gezien) had ik de ID.3 al van mijn shortlist geschrapt. 

Ik ga dan toch maar gaan voor een rijdende computer op wielen van amerikaanse makelij, die reeds op de boot staat.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af hoe goed die dingen beveiligd zijn. je zal je maar es onder een hoogspanningslijn parkeren en dan plots met een herprogrameerde kist wegrijden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...

Mijn tante kocht er een, wanneer we nog eens uit ons kot mogen ga ik dat ding toch eens gaan uitproberen. Ik verwacht die wel iets bruter dan de e2008 van mijn schoonvader.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid