Ga naar inhoud

Pagani Lovers


GinoV

Aanbevolen berichten

Die prijs, 4 miljoen euro. :o

Ik kijk heel af en toe eens maar ik denk dat je ze amper tegenkomt, sowieso de early gen coupes. In alles wordt er gehandeld maar die verschijnen precies niet online of op veilingen of ik vergis mij.

https://www.jamesedition.com/cars/pagani/zonda_s/2004-pagani-zonda-s-rwd-for-sale-11228372

2000xxs.jpg

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 7 maanden later...

Saoedi-Arabië koopt 30% aandeel Pagani
 

Een investering van Mercedes in Pagani, dat hadden we niet eens zo bijzonder gevonden. Het Italiaanse sportautomerk gebruikt immers de motoren van AMG. Of een kapitaalinjectie van Fiat, wellicht. Het is echter Saoedi-Arabië die 30 procent aandeel van Pagani binnensleept. Dat meldt Bloomberg. De zet van Saoedi-Arabië is een stuk logischer dan het misschien klinkt.

De overheid van Saoedi-Arabië heeft iets dat het Public Investment Fund heet. Dit is een investeringsfonds van de overheid. Zij investeerden bijvoorbeeld al eerder in Tesla en Lucid Motors omdat ze ook in een benzinevrij-toekomst geld willen verdienen aan de mobiliteit. Ook luxemerk Pagani vinden ze prima in de portfolio passen.

Pagani noemt de Public Investement Fund een ideale partner om de positie in het hypercar-segment te versterken en de groeistrategie in het lifestyle-segment kracht bij te zetten. Het bedrijf was in 2019 nog voor 96 procent in handen van de familie Pagani. Het is voor het bedrijf en de familie dus een bijzondere stap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

De Zonda is ooit wel met handbak geleverd, als ik het me goed herinner. Voor de rest zal dat op vraag zijn, vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Maaher zei:

De Zonda is ooit wel met handbak geleverd, als ik het me goed herinner. Voor de rest zal dat op vraag zijn, vermoed ik.

Die van Hamilton bvb.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was te lui om te zoeken. Ik wist (enfin, ik meende me het te herinneren) dat er wel waren. Waren de eerste ook niet met handbak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Maaher zei:

Ik was te lui om te zoeken. Ik wist (enfin, ik meende me het te herinneren) dat er wel waren. Waren de eerste ook niet met handbak?

Ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

 

A tribute to the timeless shapes of the Italian coachbuilders and racecars of the ‘60s, presenting clean lines and sinuous, elegant shapes
- A project born from the joint vision of client and designer
- Limited production of just five tailor-made examples, all sold-out, with prices starting from € 7 million
- Created by the dedicated division for special projects: Pagani Grandi Complicazioni.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik las het deze middag ook. Het is me niet helemaal duidelijk wat er gebeurd is, maar ik zou als eigenaar toch een welgemeende "Sapperdepitjes" mompelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maaher zei:

Ik las het deze middag ook. Het is me niet helemaal duidelijk wat er gebeurd is, maar ik zou als eigenaar toch een welgemeende "Sapperdepitjes" mompelen.

een of andere rondrit in hongarij dacht ik. heeft nog de prijs van best of show gewonnen. en het zou 2j duren om hem te herstellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup, iets met een rondrit maar over de precieze omstandigheden werd gisteren nog wat vaag gedaan. Blijkbaar een klein zijstapje op het moment dat er een tegenligger was of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid